МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція _____Тема: Сортування деталей План 1. Завданя дефектації та сортування деталей 2. Принципи визначення маршрутів відновлення
Завданя дефектації та сортування деталей Одним із завдань дефектації та сортування деталей є сортування їх за маршрутами відновлення. Маршрути відновлення деталей розробляються завчасно. Методика визначення маршрутів відновлення деталей була розроблена проф. К. Т. Кошкіним. Відомо, що деталі, які потребують відновлення, мають, як правило, не один дефект, а декілька. Їх кількість залежить від конструкції деталі. Чим складніше деталь, тим кількість можливих дефектів на ній буде більше. При організації відновлення деталей раніше застосовувалася так звана подефектная технологія, при якій технологічні процеси розроблялися на усунення кожного дефекту окремо. При подефектной технології доводилося розробляти велику кількість технологічних процесів для відновлення однієї і тієї ж деталі. Подефектна технологія не передбачала раціональну послідовність усунення дефектів на деталі. Значно ускладнювалася також організація відновлення деталей, так як при усуненні на деталі декількох дефектів необхідно було користуватися декількома технологічними процесами. Відсутність єдиного технологічного процесу на відновлення деталі призводило до зниження якості ремонту. Зазначені недоліки стали особливо відчутними в умовах концентрації та спеціалізації авторемонтного виробництва. Найбільш раціональною формою організації відновлення деталей є маршрутна технологія. Дослідженнями, проведеними проф. К. Т. Кошкіним, було встановлено, що дефекти на деталях з'являються в певних повторюваних поєднаннях. Тому він запропонував технологічні процеси відновлення деталей розробляти не так на усунення кожного дефекту окремо, а на певні поєднання дефектів. Поєднання дефектів, що визначають технологічний процес відновлення деталі, були названі маршрутами відновлення. Технологія, складена на усунення певного поєднання дефектів (маршрут), отримала назву маршрутної технології. Кожна деталь може мати кілька маршрутів відновлення. Ці маршрути визначають шляхом проведення спеціальних досліджень.
Читайте також:
|
||||||||
|