МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принципи визначення маршрутів відновленняПри визначенні маршрутів відновлення деталей необхідно керуватися такими основними принципами, сформульованими проф. К. Т. Кошкіним. I принцип. Поєднання дефектів у кожному маршруті має бути дійсним (реально існуючих). Дійсні поєднання дефектів встановлюють шляхом проведення спеціальних досліджень, при яких визначають поєднання дефектів на великій кількості деталей одного найменування, виявляють повторювані поєднання і частоту їх спостереження. II принцип. Кількість маршрутів відновлення кожної деталі має бути мінімальним. Велика кількість маршрутів ускладнює організацію виробництва, збільшує обсяг технологічної документації, вимагає розширення складських приміщень, ускладнює планування та облік роботи виробничих ділянок. Тому кількість маршрутів по кожній деталі повинно бути в межах двох-трьох, а для складних деталей не більше п'яти. Зменшити кількість маршрутів можна за рахунок об'єднання поєднань дефектів, що відрізняються між собою незначними по трудомісткості усунення дефектами, в одне поєднання. Значного скорочення кількості маршрутів можна досягти і за рахунок включення в них дефектів, розташованих на взаємопов'язаних поверхнях деталі. Кількість маршрутів можна зменшити також шляхом виключення маршрутів з рідко зустрічаються поєднаннями дефектів. III принцип. При формуванні маршрутів необхідно враховувати застосовуваний спосіб відновлення. Якщо у чашки диференціала зношене отвір під шийку шестерні піввісь і прийнятий спосіб відновлення гільзуванням, при якому одночасно усувають два дефекту (знос отвори і знос торцевої поверхні), то в поєднання дефектів, що підлягають усуненню, необхідно включити обидва дефекту незалежно від того, є один з них або є обидва одночасно. IV принцип. Відновлення деталі по даному маршруту має бути економічно доцільним. Якщо витрати на відновлення деталі, віднесені до одиниці її напрацювання, будуть менше відповідних питомих витрат на виготовлення деталі, то відновлення деталі по даному маршруту вважається доцільним. При дефектації деталей контролер визначає дійсне поєднання дефектів по кожній з деталей і сортує їх за маршрутами відновлення. Результати сортування деталей за маршрутами відновлення відзначають фарбою на самих деталях (вказується номер маршруту). Лекція _____ Тема: Комплектування деталей План 1. Суть процесу комплектування деталей 2. Способи комплектування деталей
Читайте також:
|
||||||||
|