1. Аналіз художнього твору є неодмінною та обов’язковою складовою методики викладання літератури у школі.
2. Шляхи шкільного аналізу художнього твору можна поділити та так звані традиційні та інноваційні, що свідчить про розвиток методичної науки, її постійний пошук і необмежені можливості.
3. Якість та глибина аналізу залежать не від того, який шлях аналізу обирає учитель, а від того, наскільки адекватно до конкретного твору вибрані ті чи ті методи та прийоми і наскільки професійно організовує аналітичну роботу на уроці учитель.
4. Кожен учитель зарубіжної літератури має як ґрунтовну теоретичну основу для здійснення аналітичної роботи на уроці, так і безмежний простір для власної творчості.
Лекція № 4
Тема: УЧИТЕЛЬ ЛІТЕРАТУРИ
План
1. Місце та роль учителя у суспільстві та школі.
2. Засади особистісно орієнтованого навчання.
3. Професійні складові учителя зарубіжної літератури.