Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст і структура потенціалу інноваційного розвитку підприємства

У Законі України «Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності» інноваційний потенціал визначається як сукупність науково-технологічних, фінансово-економічних, виробничих, соціальних та куль­турно-освітніх можливостей країни (галузі, регіону, підприємства тощо), необхідних для забезпечення інноваційного розвитку економіки».

Інноваційний потенціал є складовою частиною категорії більш високого рівня - потенціалу інноваційного розвитку. Його складові перерозподілені між інноваційним, ринко­вим і виробничо-збутовими потенціалами. Такий перерозподіл дає можливість точніше відобразити сутність згаданих потенціа­лів і забезпечує їх взаємне узгодження та приведення у відповід­ність у процесі вибору конкретних траєкторій реалізації потенці­алу інноваційного розвитку суб'єкта господарювання.

Структура потенціалу інноваційного розвитку подана на рис. 2.

 

 

Рис. 2. Структура потенціалу інноваційного розвитку

 

Ринковий потенціал

- ринкова складова відображає ступінь відповідності внутрішніх можливостей розвитку підприємства зовнішнім, які генеруються ринковим середовищем, тобто сту­пінь відповідності інноваційних розробок підприємства (наявних і перспек­тивних) потребам і запитам споживачів. Відповідальною за її стан має бути служба маркетингу.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  4. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. III.Цілі розвитку особистості
  7. III.Цілі розвитку особистості
  8. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  9. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  10. IV група- показники надійності підприємства
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 2066

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Примітка | Примітка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.