Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стаття 14. Матеріально-технічне забезпечення музеїв

Стаття 13. Фінансування музеїв

Стаття 12. Користування природними ресурсами

Стаття 11. Музейна територія

Стаття 10. Ліквідація та реорганізація музеїв

Ліквідація музеїв здійснюється за рішенням засновника, а також за рішенням суду у випадках, передбачених чинним законодавством.

 

(частина перша статті 10 із змінами, внесеними згідно із

Законом України від 14.05.99 р. N 659-XIV)

 

Порядок подальшого використання музейних зібрань музеїв, що ліквідуються, заснованих на державній і комунальній формах власності, визначає засновник за погодженням із Міністерством культури і мистецтв України. У разі ліквідації підприємств, установ, організацій, у складі яких діють музеї, а також у разі ліквідації музеїв, які діяли на громадських засадах, їх музейні зібрання передаються до відповідних профільних музеїв у порядку, передбаченому Положенням про Музейний фонд України. У разі ліквідації музеїв, заснованих на приватній формі власності, переважне право на придбання музейних зібрань за інших рівних умов має держава.

 

(частина друга статті 10 в редакції

Закону України від 14.05.99 р. N 659-XIV)

 

Реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) музеїв може відбуватися відповідно до чинного законодавства.

 

Перереєстрація музею проводиться в разі зміни форми власності або виду музею, і здійснюється в порядку, встановленому для його реєстрації.

 

На території, відведеній для музею, забороняється діяльність, що суперечить його функціональному призначенню або може негативно впливати на стан зберігання музейного зібрання, а також інша діяльність, яка є несумісною з діяльністю музею як закладу культури. На цій території згідно з статутом музею може бути виділено зони:

 

заповідна - для зберігання і охорони найбільш цінних історико-культурних комплексів і окремих об'єктів;

 

експозиційна - для стаціонарного демонстрування великогабаритних музейних предметів і використання в культурно-пізнавальних цілях;

 

наукова - для проведення науково-дослідної роботи;

 

рекреаційна - для відпочинку та обслуговування відвідувачів музею;

 

господарська - для розміщення допоміжних господарських об'єктів.

 

Музей здійснює користування землею, іншими природними ресурсами та несе відповідальність за дотримання норм щодо їх охорони і раціонального використання згідно з чинним законодавством.

 

Фінансування музеїв залежно від форм власності здійснюється за рахунок Державного бюджету України, республіканського бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів та коштів підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян.

 

Бюджетні асигнування та позабюджетні кошти не підлягають вилученню.

 

Додатковими джерелами фінансування музеїв є:

 

плата за відвідування музеїв і виставок;

 

кошти, одержувані за науково-дослідні та інші види робіт, які виконує музейний заклад на замовлення підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян та громадян;

 

прибутки від реалізації сувенірної продукції, видавничої діяльності;

 

плата за кіно- і фотозйомки;

 

інші джерела, в тому числі валютні надходження, відповідно до законодавства України.

 

Власники музеїв зобов'язані забезпечувати їх будівлями (спорудами), збудованими за спеціальними проектами, або іншими впорядкованими приміщеннями, що відповідають вимогам функціонування музеїв, а також відповідним обладнанням та транспортом.

 

Приміщення музеїв, що є у державній чи комунальній власності, передається їм на праві оперативного управління. Воно може бути вилучено лише за умов надання музею іншого рівноцінного приміщення.

 

(перше речення частини другої статті 14 в редакції

Закону України від 14.05.99 р. N 659-XIV)

 

Під час проектування та експлуатації музейних приміщень враховуються потреби дітей, інвалідів, громадян похилого віку в доступі до пам'яток культури.

 


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II.1 Програмне забезпечення
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  5. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  6. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  7. Аналіз програмного забезпечення з управління проектами.
  8. Аналіз собівартості продукції за статтями витрат.
  9. Апаратне забезпечення USB
  10. Апаратне забезпечення мереж
  11. Аудит формування і використання власного капіталу та забезпечення зобов'язань.
  12. Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення




Переглядів: 726

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стаття 9. Державна реєстрація музеїв | Стаття 16. Пам'ятки Музейного фонду України в складі Державного реєстру національного культурного надбання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.067 сек.