Техніка збору інформації для аналізу і діагнозу стану системи адміністративного менеджменту
Для аналізу і діагнозу стану організації та системи адміністративного менеджменту використовують три„визнаних” основних джерел інформації: документи, основний процес, людина.
Для потреб діагностичного аналізу інформація, що поступає із різних джерел, має регіструватися прийнятим засобом. Техніки реєстрації різняться в залежності від джерел інформації, засобів спостереження та від типу інформації.
Як підкреслюється в [46, с. 110], в практиці досліджень знані наступні техніки накопичення та аналізу інформації:
аналіз даних, що отримані із документів (без урахування засобу запису інформації або аналізу документації);
спостереження за ходом технологічного процесу;
довірчі бесіди,
роздача і заповнення анкет.
Особливу увагу слід приділяти тим засобам збору інформації, які надають можливість здійснювати пошук джерел дисфункції та виявлення логічної причинно-наслідкового ланцюга їх виникнення, а також їх впливу на соціально-економічне положення в організації.