Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи осадження

Класифікація методів осадження:

· аргентометрія – робочий розчин AgNO3;

· тіоцианометріяробочий розчин KSCN або NH4SCN;

· меркурометріяробочий розчин Hg2(NO3)2

Вимоги до реакцій осадження:

· осад повинен бути практично нерозчинним;

· осад повинен випадати швидко;

· не повинно бути побічних реакцій, що впливають на результати титрування;

· точка еквівалентності повинна легко фіксуватися.

 

Аргентометрія

· Суть метода:Ag+ + Hal → AgHal↓

· Методи аргентометрії:метод Мора;

– метод Фаянса.

Метод Мора

· Суть метода:Ag+ + Сl → AgСl↓

Ag+ + Br → AgBr↓

· Робочий розчин:

0,1н або 0,05н розчин AgNO3 – аргентум нітрат

· Первинні стандарти:NaCl, KCl

· Стандартизація робочого розчину:

AgNO3 + NaCl → AgCl↓ + NaNO3

· Індикатор:

K2CrO4 – калій хромат, утворює цегляний осад з зайвою краплею розчину AgNO3:

2AgNO3 + K2CrO4 → Ag2CrO4↓ + 2KNO3

 

· Умови титрування:

титрування можна проводити тільки у нейтральному середовищі, тому що у кислому середовищі осад Ag2CrO4 розчиняється, а у лужному відбувається розклад робочого розчину:

2AgNO3 + 2NaOH → Ag2O↓ + H2O + 2NaNO3

галогенід титрують розчином AgNO3, а не навпаки, тому що тільки за такої умови цегляний осад Ag2CrO4 утворюється в точці еквівалентності.

· Застосування методу Мора:

– визначення хлоридів та бромідів;

‼ Йодиди методом Мора не визначають, тому що осад AgI, що утворюється, сильно адсорбує індикатор K2CrO4 і точку еквівалентності визначити неможливо.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  7. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  8. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  9. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  10. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  11. А) Методика проведення заняття
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 1982

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нітритометрія | Метод Фаянса

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.