Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Метод Фаянса

Осади, що утворюються внаслідок тієї чи іншої реакції, адсорбують на своїй поверхні різні іони з розчину. Адсорбційна здібність осадів є вибірковою. В першу чергу адсорбуються ті іони, з яких складається сам осад. Так, наприклад, якщо до розчину KBr додавати розчин AgNO3, то хоча в розчині будуть знаходитися іони K+, NO3 та Br(або Ag+ при надлишку AgNO3), осад AgBr буде адсорбувати іони Br(або Ag+ при їх надлишку):

[AgBr]Br– до досягнення точки еквівалентності частинки осаду заряджені

негативно;

[AgBr]Ag+ – при надлишку AgNO3 частинки осаду заряджені позитивно.

Тобто в процесі титрування в точці еквівалентності відбувається перезарядження частинок осаду.

На цих властивостях осадів ґрунтується метод Фаянса з використанням адсорбційних індикаторів.

· Адсорбційні індикаторице слабкі органічні кислоти, в яких забарвлений аніон: HInd ↔ H+ + Ind .

 

адсорбційні індикатори забарвлення
флуоресцеїн еозин рожевий червоно-фіолетовий

 

Осади AgHal слабо забарвлені (білі або жовтуваті). Під час титрування частинки осаду заряджені негативно: [AgHal]Hal(безбарвний), тому забарвлені аніони індикатору відштовхуються від них і осад залишається незабарвленим. В точці еквівалентності після перезарядження частинок осаду аніони індикатору притягуються до поверхні осаду й осад забарвлюється: [AgHal]Ag+Ind (кольоровий).

 

· Застосування методу Фаянса:

– визначення хлоридів, бромідів та йодидів.

 

· Умови титрування:

– флуоресцеїн використовуються при визначенні хлоридів, бромідів та йодидів; еозин – тільки при титруванні бромідів і йодидів. Титрування хлоридів у присутності еозину не дає точних результатів, тому що осад забарвлюється раніше точки еквівалентності;

– для того щоб поверхня осаду була як найбільшою, титрування проводять при сильному збовтуванні, особливо біля точки еквівалентності;

– титрування не можна проводити на прямому сонячному світлі, тому що червоний осад може стати сірим, а потім чорним.

 

Тіоцианометрія (метод Фольгарда)

· Суть метода(зворотне титрування):

Ag+ + Hal → AgHal↓

надлишок

Ag+ + SCN → AgSCN↓

· Робочий розчин:

0,1н або 0,05н розчин NH4SCN (амоній тіоцианат) або KSCN (калій тіоцианат)

· Стандартний розчин:AgNO3 – аргентум нітрат

· Стандартизація робочого розчину:

AgNO3 + NH4SCN → AgSCN↓ + NН4NO3

 

· Індикатор:

(NH4)Fe(SO4)2 · 12H2O – залізоамонійні галуни, забарвлює розчин у червоний колір з зайвою краплею розчину NH4SCN:

Fe3+ + 3SCN→ Fe(SCN)3


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D) методу мозкового штурму.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. I Метод Шеннона-Фано
  6. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  7. I. Метод єдиної подібності.
  8. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  9. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  10. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  11. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  12. IV. Метод супутних змін.




Переглядів: 1158

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи осадження | Червоний

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.