МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вибір теми наукової роботиУспішне виконання наукової роботи великою мірою залежить від вдало вибраної теми. Вона повинна відповідати інтересам студента, його можливостям проведення відповідних досліджень, а також наявності в його розпорядженні експериментальних методик. Особливу увагу необхідно звернути на актуальність теми, її наукове і практичне значення. При виборі теми важливо пам’ятати, що підготовка наукової роботи дозволяє глибше оволодіти навичками практичного застосування вивчених методів і методик дослідження, а також зібрати матеріал, необхідний при підготовці випускних кваліфікаційних робіт і в майбутній практичній та науковій діяльності спеціаліста. Важливо пам’ятати, що пропонована тематика наукових робіт носить переважно узагальнений характер і часто вимагає певного уточнення назви. Таке уточнення відбувається при складанні конкретного плану дослідження і в процесі консультування з науковим керівником. Уточнення теми може бути пов’язане з врахуванням досвіду і знань студента, часу, необхідного для проведення досліджень, можливостями вибору експериментальної бази. При цьому не виключається можливість і ініціатива самого студента. Не слід відкидати ініціативу самого студента при виборі теми. Доцільно допомогти йому сформулювати тему. Після вибору теми наукової роботи студент одержує настановну консультацію від наукового керівника, де уточнюється об’єкт, предмет, мета і завдання наукової роботи і складає календарний план, який визначає основні етапи і терміни виконання роботи. Схема координації роботи дипломника представлена у додатках у вигляді робочого плану, який разом із керівником заповнюється на початку навчального року (Додаток Б). На основі цього складається початковий план-композиція майбутньої роботи. У дослідженні виділяється рід етапів. Воно починається з розробки програми вивчення об'єкта, наприклад, виробничого колективу, Ця програма передбачає: · постановку проблеми, визначення мети, завдань і предмета вивчення (аспект виробничої групи, наприклад, керівництво у групі) та уточнення головних понять; · визначення емпіричних об'єктів дослідження (вибірка); · розробку методики конкретного дослідження; · випробування методики (пілотажне, пробне дослідження), її вдосконалення, перевірку надійності методик; · збір первинної інформації, яке супроводжується контролем надійності та вірогідності одержаних даних; · якісну та кількісну обробку зібраних результатів; · інтерпретацію та пояснення результатів, формулювання висновків, складання звіту. Загальне завдання дослідження повинно бути чітко сформульоване і зрозуміле студенту. Воно може бути деталізоване шляхом виділення часткових завдань. Якщо це зроблено, тоді студенту буде зрозумілим зв’язок між частковим і загальним. Наприклад, тема наукової роботи - “Психологічна характеристика конфліктів між учнями”. Загальна задача: з’ясувати психологічне коріння і дати психологічну характеристику конфліктних ситуацій в середовищі учнів. Часткові завдання: а) виділити джерела і види конфліктів; б) визначити роль особистісних властивостей учнів у виникненні і протіканні конфліктної ситуації; в) намітити шляхи розв’язання конфліктів самими учнями. Тільки цілісна програма дослідження дає можливість одержати надійні, репрезентативні та вірогідні дані найекономічнішим і найкоротшим шляхом.
Читайте також:
|
||||||||
|