МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Структура курсової роботиКурсова робота - це підсумок елементарного самостійного дослідження. Курсова робота повинна містити: q титульний аркуш; q зміст; q вступ; q основну частину, яка містить два або три розділи; q висновки; q додатки (за необхідністю); q список використаних джерел; У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, її особливості, значущість з огляду на соціальні потреби суспільства та розвиток конкретної галузі науки або практичної діяльності, наводяться також значущі компоненти вступу, які викладені нижче у наших методичних рекомендаціях. У розділі 1 наводяться основні теоретичні, експериментальні дослідження з теми, зазначається, хто з учених вивчав дану проблему, які ідеї висловлював. Визначаються сутність (основний зміст) проблеми, основні чинники (фактори, обставини), що зумовлюють розвиток явища або процесу, який вивчається. Наводиться перелік основних змістових аспектів проблеми, які розглядалися вченими. Визначаються недостатньо досліджені питання, з’ясовуються причини їх слабкої розробленості. Важливо також висловити власне відношення до ідей і висновків автора, підтвердивши його певними аргументами (особистим досвідом, висловлюваннями інших дослідників і ін.), дається глибинний аналіз сучасного стану процесу або явища, тлумачення основних поглядів і позицій щодо проблеми. У розділі 2 подається аналіз методів та методик дослідження, а підрозділ 2.2. – має містити експериментальне вивчення проблеми дослідження; увага приділяється виявленню нових ідей та гіпотез, експериментальним даним, новим методикам, оригінальним підходам до вивчення проблеми. Висловлюються власні думки щодо перспектив розвитку проблеми. У висновках подаються узагальнені умовиводи, ідеї, думки, оцінки, пропозиції студента-науковця. У додатках наводяться допоміжні формули, таблиці, схеми, графіки, діаграми, зразки документів, якщо вони суттєво полегшують розуміння роботи. До списку використаних джерел включають публікації переважно останніх 5-10 років. Особливу цінність мають роботи останнього року. Загалом, робота повинна бути пов’язана із вирішенням доступного дослідницького завдання. Доцільно, щоб наукова робота відображала нові факти, спостереження та висновки, глибокі логічні підсумки і конкретні рекомендації. Вона виконає своє призначення у тому випадку, коли навіть відоме положення буде розкрито в ній у новому аспекті, згідно із самостійною авторською позицією, якщо вона розбудить у студента творче, гнучке і конструктивне мислення, спостережливість, спонукає до пошуку надійних засобів отримання наукової інформації. Більш детально оформлення кожної структурної частини наукової роботи висвітлено на подальших сторінках даних методичних рекомендацій.
Читайте також:
|
||||||||
|