МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Написання та оформлення основної частини наукової роботиn Основна частина наукової роботи складається з розділів і підрозділів, (рідше ще й пунктів, підпунктів), Додаток Ж. Кожний розділ починають з нової сторінки. Розділи наукової роботи повинні за своєю назвою, структурою, змістом відповідати завданням дослідження поставленої проблеми. Кожен розділ повинен містити короткі висновки, які узагальнюють результати дослідження, отримані автором. В розділах основної частини подають: § Огляд літератури за темою та вибір напрямків досліджень; § Виклад загальної методики та основних методів досліджень; § Експериментальну частину і методики досліджень; § Відомості про проведені теоретичні і (або) експериментальні дослідження; § Аналіз і узагальнення результатів досліджень. § Обґрунтування та прогнозування способів підвищення ефективності досліджуваного явища. Зазвичай, наукова (курсова, випускна, дипломна, магістерська) робота може складатись з 2-3 розділів. Розділ 1. Перший розділ є теоретичним дослідженням, мета якого – систематизація здобутих знань з дисципліни (напрямку, в межах якої пишеться наукова робота) відповідно до вибраної теми. У розділі аналізуються думки, наукові позиції щодо проблем, які досліджуються, наводиться огляд літературних джерел, їх критичний аналіз та узагальнення. В огляді літератури необхідно окреслити основні етапи розвитку наукової думки за проблемою, що досліджується. Обов’язково повинні бути посилання на всі використані джерела, які представлені у загальному списку. Обсяг першого розділу - 30-35% від загального обсягу основного тексту наукового дослідження. Розділ 2. Другий розділ – практичний. Він містить практичний аспект дослідження вибраної теми. У другому розділі, як правило, обґрунтовують вибір напряму досліджень, наводять методи вирішення задач і їх порівняльні оцінки, розробляють загальну методику проведення дослідження. Мета цього етапу дослідження – на конкретному практичному прикладі довести дослідження з обраної тематики. На цьому етапі необхідно використати і представити у підрозділі 2.1. Методи і принципи наукового дослідження: методи формальної логіки: (індукцію і дедукцію), системні методи (дослідження операцій, теорію управління тощо), аналітичні та логічні методи – для аналізу стану та розвитку об’єкта і предмета дослідження; структурно-функціональні, спостереження та порівняння – для визначення основних напрямків розвитку; математичні – для оцінювання показників і процесів, що аналізуються; статистичні - групування і вибіркові спостереження – для порівняльного оцінювання результатів і підсумків дослідження. У наступних підрозділах (2.2., 2.3. і т.д) розділ 2 має містити фактичні дані щодо практичного матеріалу з вибраної проблематики. Результати аналізу даних треба представити в таблицях, схемах, діаграмах, графіках тощо. Розділ 3. У наступних підрозділах з вичерпною повнотою викладають результати власних досліджень автора з висвітленням того нового, що він вносить у розроблення проблеми. Студент повинен давати оцінку повноти вирішення поставлених задач, оцінку достовірності одержаних результатів (характеристик, параметрів), їх порівняння з аналогічними результатами вітчизняних і зарубіжних праць, обґрунтування потреби додаткових досліджень, негативні результати, які обумовлюють необхідність припинення подальших досліджень. Виклад матеріалу підпорядковують одній провідній ідеї, чітко визначеній автором. Третій розділ – це проектна частина, де потрібно запропонувати заходи, прийоми, методи, підходи, механізми підвищення ефективності явища, що досліджується, або аспекти, фактори, питання, на які повинна бути спрямована основна увага при проведенні певних досліджень. У цьому розділі треба представити пропозиції щодо удосконалення впровадження у практичну діяльність тих аспектів діяльності, що були дослідженні в першому розділі. Студент повинен обґрунтувати свої пропозиції переконливо аргументуючи їх. Якщо у роботі планується два розділи, то зміст 1-го – теоретичний аналіз, а 2-го – практично-проектний. Читайте також:
|
||||||||
|