Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додаток Ж

Приклад дотримання вимог щодо структурування розділів наукової роботи

РОЗДІЛ 1

ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ НАУКОВИХ ПОНЯТЬ

У ПСИХОЛОГІЇ

Підходи до формування понять в психології

 

 

У психологічній літературі склалися різні трактування процесу формування понять та їх значення в процесі навчання. При порівнянні різних напрямків досліджень психологічних умов формування наукових понять можна сказати про принципову різницю щонайменше трьох підходів.

 

 

Розуміння принципу засвоєння наукових понять

С.Л. Рубінштейн [139] розглядав навчання як спеціальну діяльність та виділив такі етапи як сприйняття матеріалу, його осмислення, закріплення і оволодіння ним. Концепція С.Л. Рубінштейна використовується в якості загальнотеоретичної основи в дослідженні процесу засвоєння, наведених Д.Н. Богоявленським і Н.А. Менчинською та її співробітниками [13; 14]. Так як і С.Л. Рубінштейн, Ф.Н. Богоявленський і Н.А. Менчинська [13; 14] вважають, основними механізмами процесу засвоєння аналіз, синтез, абстракцію і узагальнення. Таким чином етапи засвоєння визначаються рівнем цих процесів і характером взаємовідносин між ними. Рух засвоєння наукових понять може бути різним: або від загального до власного, конкретного, або від недиференційованого загального до приватного, конкретного і через конкретне до абстрактного [102]. Процес засвоєння понять відбувається як поступове сходження від орієнтування на ізольовані, зовнішні, випадкові ознаки до орієнтування на систему суттєвих ознак поняття. Н.А. Менчинська зазначає, що: "При недостатній змістовності засвоєння понять учні оволодівають дуже суттєвою ознакою - знанням загальної схеми будови поняття" [103, с.136].


Додаток З

Структура відгуку наукового керівника та рецензії рецензента

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

ВОЛИНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ЛЕСІ УКРАЇНКИ

ФАКУЛЬТЕТ ПСИХОЛОГІЇ

ВІДГУК

наукового керівника на (випускну, дипломну, магістерську) роботу

на здобуття окр (бакалавр, спеціаліст, магістр) зі спеціальності (6.030102, 7.040101, 8. 040101) - “Психологія”

________________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові студента)

Тема дипломної роботи____________________________________________

Науковий керівник _______________________________________________

Актуальність теми ________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

Об’єкт дослідження_______________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Характеристика теоретичного рівня, наявності самостійних розробок і практичної значимості роботи _______________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Зауваження та недоліки_____________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Загальний висновок керівника________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Науковий керівник ________________________________ _____________

(вчене звання, наук. ступінь, посада прізвище, ініціали) (підпис)

 

“______” __________________ 20___ р.


Продовж, дод. З

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ


Читайте також:

  1. Додаток
  2. ДОДАТОК
  3. ДОДАТОК
  4. Додаток
  5. ДОДАТОК
  6. Додаток
  7. Додаток
  8. Додаток
  9. Додаток
  10. ДОдаток
  11. Додаток
  12. Додаток




Переглядів: 404

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток Д | Один автор

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.