МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Таблиця 3.1 – Теми лекцій та їх зміст
Продовження таблиці 3.1
Знання і навички, отримані на лекційних заняттях, повинні бути закріплені на практичних та семінарських заняттях. В результаті проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг» студенти повинні знати: - місце маркетингу в структурі управління та функціонування підприємства; - принципи і функції маркетингу, маркетингове середовище, основні фактори макро- та мікромаркетингового середовища; - процес управління маркетингом, організаційні аспекти маркетингової роботи; - типи ринків і мотивації споживачів; - елементи комплексу маркетингу; - стратегії фірм та методи визначення цільового ринку, принципи сегментації і позиціонування. За результатами проведення практичних занять студенти повинні уміти: - аналізувати маркетингове середовище підприємства; - проводити сегментацію ринків і виконувати позиціонування товарів; - здійснювати відбір цільових ринків та обґрунтовувати ринкову стратегію фірми; - розробляти комплекс маркетингу, а саме: - концепцію товару, його три рівні, асортиментну політику; - цінову політику підприємства; - методи поширення на ринку; - комплекс маркетингових комунікацій товару (реклама, стимулювання збуту, особистий продаж, паблік рилейшнз); - диверсифікаційну стратегію; - етапи життєвого циклу товарів.
Таблиця 3.2 – Теми практичних занять та їх зміст
Таблиця 3.3 – Теми семінарських занять та їх зміст
Продовження таблиці 3.1
4 завдання для самостійного опрацювання
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|