Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 

Таблиця 3.1 – Теми лекцій та їх зміст

Назви змістових модулів і тем Кількість годин
денна форма заочна форма
усього у тому числі усього у тому числі
л п сем інд с.р. л п лаб інд с.р.
1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція - - - 3,5 0,5 - -

 

 

Продовження таблиці 3.1

2. Система та характеристика маркетингу - - - 3,5 0,5 - -
3. Система маркетингової інформації та маркетингових досліджень 5,5 - 0,5 5,5 0,5 - -
4. Типи ринків і моделі поведінки споживачів - - - 3,5 0,5 - -
5. Маркетинговий менеджмент: процес управління маркетингом - - -
6. Добір цільових ринків - - 0,5 0,5 - -
7. Розробка комплексу маркетингу: товарна політика 5,5 - 0,5 0,5 0,5 - -
8. Розробка комплексу маркетингу:цінова політика 5,5 - 0,5 5,5 0,5 - -
9. Розробка комплексу маркетингу: методи розповсюдження товару та стимулювання збуту 6,5 - 0,5 5,5 0,5 - -
10. Окремі види маркетингу - - - -
11. ІндЗ                
Усього годин

 

Знання і навички, отримані на лекційних заняттях, повинні бути закріплені на практичних та семінарських заняттях. В результаті проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг» студенти повинні знати:

- місце маркетингу в структурі управління та функціо­нування підприємства;

- принципи і функції маркетингу, маркетингове середо­вище, основні фактори макро- та мікромаркетингового сере­довища;

- процес управління маркетингом, організаційні аспекти маркетингової роботи;

- типи ринків і мотивації споживачів;

- елементи комплексу маркетингу;

- стратегії фірм та методи визначення цільового ринку, принципи сегментації і позиціонування.

За результатами проведення практичних занять студенти повинні уміти:

- аналізувати маркетингове середовище підприємства;

- проводити сегментацію ринків і виконувати позиціо­нування товарів;

- здійснювати відбір цільових ринків та обґрунтовувати ринкову стратегію фірми;

- розробляти комплекс маркетингу, а саме:

- концепцію товару, його три рівні, асортиментну політику;

- цінову політику підприємства;

- методи поширення на ринку;

- комплекс маркетингових комунікацій товару (реклама, стимулювання збуту, особистий продаж, паблік рилейшнз);

- диверсифікаційну стратегію;

- етапи життєвого циклу товарів.

 

Таблиця 3.2 – Теми практичних занять та їх зміст

№ з/п Назва теми Кількість годин
денна форма заочна форма
Сутність маркетингу та його сучасна концепція
Система та характеристика маркетингу
Система маркетингової інформації та маркетингових досліджень 0,5
Типи ринків і моделі поведінки споживачів
Маркетинговий менеджмент: процес управління маркетингом
Добір цільових ринків 0,5
Розробка комплексу маркетингу: товарна політика 0,5
Розробка комплексу маркетингу: цінова політика
Розробка комплексу маркетингу: методи розповсюдження товару та стимулювання збуту 0,5
Окремі види маркетингу
Усього годин

 

Таблиця 3.3 – Теми семінарських занять та їх зміст

№ з/п Назва теми Кількість годин
Система маркетингової інформації та маркетингових досліджень

Продовження таблиці 3.1

Маркетинговий менеджмент: процес управління маркетингом
Добір цільових ринків
Розробка комплексу маркетингу: товарна політика
Розробка комплексу маркетингу: цінова політика
Розробка комплексу маркетингу: методи розповсюдження товару та стимулювання збуту
Окремі види маркетингу
Усього годин

 

4 завдання для самостійного опрацювання

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  9. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. III. Мотивація навчальної діяльності
  12. ISO 15504. Призначення і структура стандарту




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ | Тема 1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.