МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Перелік питань самостійного опрацювання для перевірки знань студентів (входять до переліку питань на залік)1. Сутність маркетингу 2. Хронологія зародження і розвитку маркетингу 3. Еволюція концепцій маркетингу 4. Основні риси сучасного маркетингу 5. Стратегічні завдання маркетингу 6. Тактичні завдання маркетингу 7. Функції маркетингу як системи управління 8. Види сучасного маркетингу 9. Віртуальний маркетинг 10. Комунікації в підприємництві 11. Ярмарки та виставки в маркетингу 12. Електронна комерція 13. Зміст та структура маркетингового дослідження 14. Види маркетингових досліджень 15. Конкуренція і конкурентоспроможність у системі міжнародного маркетингу 16. Маркетингова цінова політика 17. Види витрат підприємства 18. Методи прямого ціноутворення 19. Методи непрямого ціноутворення 20. Види знижок 21. Алгоритм маркетингового розрахунку цін 22. Товарні марки. Упаковка. Сервіс 23. Конкуренція і конкурентоздатність товару 24. Елементи конкурентоспроможності товару 25. Маркетинг послуг 26. Маркетинг у банківській діяльності 27. Маркетингова інформаційна система 28. Маркетингова товарна політика 29. Структура маркетингової товарної політики 30. Маркетингова збутова політика 31. Маркетингова політика комунікацій 32. Процес маркетингових комунікацій 33. Етапи комплексу маркетингових комунікацій 34. Особливості засобів впливу маркетингової комунікації 35. Інтернет-маркетинг та його специфіка в Україні 36. Маркетинг товарів для виробництва 37. Поведінка споживачів при здійсненні купівлі 38. Сегментація ринку. 39. Вибір цільових сегментів 40. Позиціонування товару 41. Концепції (принципи) маркетингу 42. Розробка і життєвий цикл товару 43. Особливості маркетингу на різних етапах життєвого циклу товару 44. Політика і методи ціноутворення 45. Реклама, стимулювання і пропаганда 46. Міжнародний маркетинг 47. Маркетинг у сфері послуг та некомерційний маркетинг 48. Споживчі ринки та поведінка покупців 49. Маркетингова політика розподілу 50. Алгоритм процесу конструювання каналу розподілу 51. Підходи до вибору оптимального каналу розподілу 52. Функції каналів розподілу 53. Посередницька діяльність в каналах розподілу 54. Управління каналами розподілу та товарорухом 55. Оцінювання каналів розподілу 56. Маркетинг та суспільство: соціальна відповідальність та етика маркетингу 57. Види організацій-споживачів. Відмінності маркетингу ринку підприємств від споживчого маркетингу 58. Елементи маркетингу підприємницької діяльності. Характеристика “4Р” на підприємництві 59. Система Marketing-mix 60. Суб'єкти, умови і сили навколишнього середовища маркетингу 61. Визначення рівня конкурентоспроможності товару 62. Розробка (планування) нової продукції 63. Рівні новизни продукції 64. Рівні створення нового товару 65. Підходи до формулювання мети розробки нової продукції 66. Причини негативних наслідків розробки нової продукції 67. Бізнес-плануванння та маркетинг 68. Цінові політики (стратегії) та їх використання 69. Спонсорство та його характеристика 70. Засоби маркетингової комунікації та їх ефективність.
Читайте також:
|
||||||||
|