Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 6.3

Львівська кондитерська фабрика "Світоч" планує вийти з новою маркою карамелі на певний географічний регіон. Визначте місткість ринку для товару в цьому географічному регіоні, якщо відомі такі дані:

· Чисельність населення даного регіону п = 28 700 осіб.

· Середньомісячний дохід на душу населення Д = 1590 грн/особу.

· Питома вага коштів, що їх витрачають з отриманого доходу на продукти харчування, К1 = 32 %.

· Питома вага коштів, що їх витрачають на кондитерські вироби, К2 = 5 %, із суми, яку описує коефіцієнт К1.

· Питома вага коштів, що їх витрачають на цукерки, К3 = 47 %, із суми, яка визначається коефіцієнтом К2.

· Питома вага коштів, що їх витрачають на карамельні цукерки, К4 = 25 %, із суми, яку визначає коефіцієнт К3.

Задача 6.4

Визначте місткість ринку для товару, якщо відомі такі дані:

• обсяг виробництва даного товару на даному ринку протягом року – 93 млн. грн.;

• обсяг імпорту даного товару – 18 млн. грн.;

• обсяг експорту даного товару – 23 млн. грн.;

• приріст запасів (надходження у запас) – 0.89 млн. грн.;

• надходження на ринок із запасів – 0.56 млн. грн.

Задача 6.5

Визначте місткість ринку для товару, якщо відомі такі дані:

• кількість споживачів даного товару на даному ринку – 43 тис. чол.;

• кількість даного або аналогічного товару, яка споживається одним споживачем на рік – 2300 грн.

Задача 6.6

В МП “Черевичок” за останній рік значно скоротилися обсяги збуту взуття, яке воно виробляє. За браком досвіду керівництво не має чітко розробленої маркетингової програми, а найголовніше – не визначилось із вибором цільового сегмента. Допоможіть керівництву підприємства провести сегментацію ринку взуття за найпоширенішими ознаками (демографія, психологія, соціально-економічні умови).

Ситуація 6.1

Великий виробник алкогольних напоїв планує випустити "безалкогольний напій для дорослих" – соціально обґрунтований замінник більш міцних напоїв. Новий напій коштує дешевше й практично не містить алкоголю. Які фактори культурного середовища можуть вплинути на успіх цього товару?

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 1300

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Добір цільових ринків | Ситуація 6.2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.