Львівська кондитерська фабрика "Світоч" планує вийти з новою маркою карамелі на певний географічний регіон. Визначте місткість ринку для товару в цьому географічному регіоні, якщо відомі такі дані:
· Чисельність населення даного регіону п = 28 700 осіб.
· Середньомісячний дохід на душу населення Д = 1590 грн/особу.
· Питома вага коштів, що їх витрачають з отриманого доходу на продукти харчування, К1 = 32 %.
· Питома вага коштів, що їх витрачають на кондитерські вироби, К2 = 5 %, із суми, яку описує коефіцієнт К1.
· Питома вага коштів, що їх витрачають на цукерки, К3 = 47 %, із суми, яка визначається коефіцієнтом К2.
· Питома вага коштів, що їх витрачають на карамельні цукерки, К4 = 25 %, із суми, яку визначає коефіцієнт К3.
Задача 6.4
Визначте місткість ринку для товару, якщо відомі такі дані:
• обсяг виробництва даного товару на даному ринку протягом року – 93 млн. грн.;
• обсяг імпорту даного товару – 18 млн. грн.;
• обсяг експорту даного товару – 23 млн. грн.;
• приріст запасів (надходження у запас) – 0.89 млн. грн.;
• надходження на ринок із запасів – 0.56 млн. грн.
Задача 6.5
Визначте місткість ринку для товару, якщо відомі такі дані:
• кількість споживачів даного товару на даному ринку – 43 тис. чол.;
• кількість даного або аналогічного товару, яка споживається одним споживачем на рік – 2300 грн.
Задача 6.6
В МП “Черевичок” за останній рік значно скоротилися обсяги збуту взуття, яке воно виробляє. За браком досвіду керівництво не має чітко розробленої маркетингової програми, а найголовніше – не визначилось із вибором цільового сегмента. Допоможіть керівництву підприємства провести сегментацію ринку взуття за найпоширенішими ознаками (демографія, психологія, соціально-економічні умови).
Ситуація 6.1
Великий виробник алкогольних напоїв планує випустити "безалкогольний напій для дорослих" – соціально обґрунтований замінник більш міцних напоїв. Новий напій коштує дешевше й практично не містить алкоголю. Які фактори культурного середовища можуть вплинути на успіх цього товару?