Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 6. Добір цільових ринків

Задача 6.1

Підприємство "Ольга", виробник солоних ласощів (чіпси, солоне і сирне печиво та ін.), продало в 2012 p. продукції на 830 тис. грн, на ринку солоних ласощів за той самий період конкуренти продали товарів на суму 6200 тис. грн (обсяг продажу найпотужнішого з конкурентів 1350 тис грн).

Представники служби маркетингу підприємства "Ольга" після ринкових досліджень виявили, що при використанні активної маркетингової програми місткість ринку в 2013 р. можна збільшити до перспективної в розмірі 9100 тис. грн.

Завдання:

1. Яку частку ринку солоних ласощів захопило підприємство "Ольга" в 2012 р.?

2. Знайдіть відносну частку ринку підприємства стосовно основного конкурента в 2012 р.

3. Наскільки вже використано маркетинговий потенціал продажу солоних ласощів?

 

Задача 6.2

Необхідно дослідити доцільність збільшення обсягів продажу товарів на певному сегменті, виходячи з таких умов:

• ємність сегмента становить М = 193 тис. грн.;

• фактичний обсяг збуту товарів у звітному році Q1 = 47,05 тис. грн.;

• запланований обсяг збуту товарів у наступному році Q2 = 52,96 тис. грн.;

• ціна продажу товару у звітному і наступному році не змінюється і становить Ц = 9,7 грн/грн.;

• собівартість виробництва і продажу товару у звітному й наступному роках не змінюється і становить С = 6,3 грн/один.;

• для досягнення запланованих обсягів збуту в наступному році необхідно витратити на маркетингові заходи В2=12 тис. грн., тоді як у звітному році на маркетинг було витрачено лише В1=12 тис. грн.

Визначіть:

1. Частку ринку, що утримувало підприємство у звітному році 1), та частку ринку, яку планується захопити наступного року 2).

2. Фактично отриманий балансовий прибуток 1) та очікуваний прибуток у наступному році 2).

3. Зробіть висновок щодо доцільності збільшення частки ринку, враховуючи, що першочерговою метою підприємства є максимізація поточних прибутків.


Читайте також:

  1. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  2. Аналіз і прогнозування кон'юнктури ринків сільськогосподарської продукції
  3. Види і типи ринків.
  4. Види іпотечних ринків
  5. Види ринків
  6. Види ринків нерухомості
  7. Визначення цільових груп.
  8. Відбір цільових ринків.
  9. Г) Моделі і класифікація ринків.
  10. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  11. Державне регулювання агропродовольчих ринків
  12. Державні цільові фонди: сутність, необхідність і їх роль. Класифікація цільових фондів.




Переглядів: 667

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ситуація 5.1 | Задача 6.3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.