Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення цільових груп.

Для визначення цільових суспільних груп використовують наступні підходи або самі по собі або в комбінації.

1. Географічний — окреслює природні границі. Підхід визначає місце розташування людей, але малокорисний для розуміння важливих відмінностей, що існують у цих границях.

2. Демографічний — підлога, дохід, вік, родиний стан, утворення. Ці найбільше часто використовувані характеристики, однак, мало інформативні в плані визначення того, як залучені люди в розглянуту проблему або ситуацію або, як вона їх зачіпає. Звичайно цих характеристик не вистачає для розробки стратегії й тактики.

3. Психографічний— психологічні особливості й спосіб життя (структурно-ситуаційний підхід). Підхід розділяє дорослих на основі їх "психологічної зрілості". Знання способу життя й цінностей є корисним, але звичайно тільки в сполученні з іншими характеристиками, які прив'язують дану групу до чого, що має відношення до конкретної ситуації.

4. Схована влада— "за лаштунками" політичної або економічної влади. Підхід описує людей на вершині піраміди, що діють всупереч ситуації (всупереч законам). Вони натискають на інших людей по широкому діапазоні проблем, але, як правило, способами, які нелегко помітити. Виявлення цих людей вимагає сполучення ретельного спостереження в часі, інтерв'ю з іншими людьми по даній проблемі, аналізу отриманих документів або сліду, залишеного діями схованої влади.

5. Підхід з погляду займаного суспільного становища. Цей підхід заснований на положенні, займаному окремими особистостями, але не відносить його на рахунок самих особистостей. Людей ідентифікують по значимості їх у конкретній ситуації внаслідок ролі, що вони грають через свій вплив на дану ситуацію. Займане ними положення робить їхніми важливими фігурами при спробі досягти програмних цілей і завдань.

6. Підхід з погляду репутації — визначає "поінформованість" або "впливовість" на основі сприйняття цих особистостей іншими людьми. Ці суспільні групи називають "лідерами думки" або "авторитетами". Їх називають так тільки в розглянутій ситуації й, тому їх не слід плутати із групою "схованої влади" або групою, певної як "лідери думки" при встановленні груп структурно-ситуаційним методом.

7. Членство. Підхід використовує членство в організації або прийом до членів організації як атрибут, доречний у даній ситуації. Наприклад, членство в професійній асоціації або "групі по інтересах" сигналізує про персональну участь у ситуації, а не окремій характерній ознаці члена. Звичайно члени одержують від своєї організації контрольовані засоби мас-медіа.

8. Підхід з погляду ролі суспільних груп у прийнятті рішень. Підхід вимагає спостереження за процесом розробки рішень із метою вивчення того, хто і яка роль грає при прийнятті рішень у даній конкретній ситуації. Цей метод допомагає виявити найбільш активні суспільні групи. Знання їхніх індивідуальних особливостей може бути менш важливо, чим знання їхнього поводження в процесі, що приводить до рішення розглянутої проблеми або питання

III. Дія й комунікація. Основною умовою успішного ведення кампанії сьогодні стає координація дій і комунікації, адже ефективність одного залежить від ефективності іншого. При цьому закони комунікативного впливу вимагають самого точного зближення позицій коммуникатора й аудиторії, тільки в цьому випадку можна домогтися максимального успіху. Для цього американські фахівці з ПР пропонують наступну техніку:

1. Використовуйте засоби масової комунікації, які найбільш зближені з позицією аудиторії.

2. Використовуйте комунікативне джерело, що користується найбільшою довірою аудиторії в даному питанні.

3. Уникайте підкреслення розходжень між позицією коммуникатора й аудиторії.

4. Знаходите точки дотику з аудиторією щодо подій, які згадуєте.

5. Формулюйте позицію коммуникатора як позицію більшості.

6. Використовуйте відсилання на ідентифікацію групи (соціальної, віковий, релігійної; професійної й т.д.), якщо вона може вам допомогти.

7. Модифікуйте повідомлення з метою задоволення потреб організації.

 

Є стандартні вимоги до того, що зізнається нормою для повідомлень СМК: вони повинні мати новинний характер, бути зрозумілими, бути прив'язаними до аудиторії, до місця й часу.

Таким чином, третій крок містить у собі наступні елементи: стратегії дії, комунікативні стратегії, плани реалізації програми.

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  6. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  7. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  8. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  9. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  10. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.
  11. Біостратиграфічні методи визначення віку порід
  12. Біуретовий метод визначення білків




Переглядів: 822

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нижче наведені приклади програмних завдань для трьох рівнів результатів. | Традиційні критерії, застосовувані для формування повідомлення для ЗМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.