МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||
Нижче наведені приклади програмних завдань для трьох рівнів результатів.Написання програмних завдань Завдання докладно описують ключові результати, який необхідно досягти в кожній суспільній групі для реалізації наміченою програмою мети. Фактичні завдання виконують наступні функції: 1. Задають напрямок тим, хто розробляє програми стратегії й тактики. 2. Забезпечують керівництво й рушійну силу для тих, хто буде виконувати програму. 3. Докладно викладають критерії для контролю й оцінки програми.
Однак часто програмні завдання ПР визначають або як тактику, або методи, а не кінцеві цілі. Наприклад, такі завдання, як "випустити 12 щомісячних номерів..." і "інформувати громадськість про...", описують діяльність, а не результати. Завдання повинні намічати загалом можливий вплив 12 номерів, тобто результати інформування громадськості. Завдання також конкретизують робочу теорію, звичайно у формі причинної послідовності "довідайся - переконайся - зроби". Програмні завдання для кожної суспільної групи конкретизують бажані результати, а також послідовність виконання програми, строки й масштаб дій, необхідних для досягнення програмної мети.
Завдання оформляють у письмовій формі, копії якого одержують всі працюючі по даній програмі. Завдання є основою для розробки й наступної реалізації стратегії й тактики. Оскільки ними керуються при плануванні, керуванні, а також при оцінці всієї програми і її окремих елементів, завдання необхідно часто обговорювати. Це дозволить персоналу завжди бути в курсі подій, що відбуваються в рамках роботи програми. У міру зміни умов розроблювачі програми змінюють завдання, які відбивають зміни середовища.
Читайте також:
|
||||||||||||
|