Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Нижче наведені приклади програмних завдань для трьох рівнів результатів.

Написання програмних завдань

Завдання докладно описують ключові результати, який необхідно досягти в кожній суспільній групі для реалізації наміченою програмою мети. Фактичні завдання виконують наступні функції:

1. Задають напрямок тим, хто розробляє програми стратегії й тактики.

2. Забезпечують керівництво й рушійну силу для тих, хто буде виконувати програму.

3. Докладно викладають критерії для контролю й оцінки програми.

 

Однак часто програмні завдання ПР визначають або як тактику, або методи, а не кінцеві цілі. Наприклад, такі завдання, як "випустити 12 щомісячних номерів..." і "інформувати громадськість про...", описують діяльність, а не результати. Завдання повинні намічати загалом можливий вплив 12 номерів, тобто результати інформування громадськості.

Завдання також конкретизують робочу теорію, звичайно у формі причинної послідовності "довідайся - переконайся - зроби". Програмні завдання для кожної суспільної групи конкретизують бажані результати, а також послідовність виконання програми, строки й масштаб дій, необхідних для досягнення програмної мети.

1. Почніть із трьох варіантів руху до заданого результату: "збільшити", "зменшити" і "зберегти".
2. Укажіть результат, якого необхідно досягти. Тут також існує три можливі категорії того, що повинне зберігатися або змінюватися: у чому люди повинні усвідомлювати, що знати, розуміти (результати поінформованості); у чому переконані (результати установок (до сприйняття інформації)) і що робити (результати поведінки). Кожне завдання докладно визначає єдиний конкретний результат.
3. Установите у вимірюваних величинах значення зміни або рівень, якім необхідно підтримувати. Завдання кількісних показників забезпечить критерій (оцінку) успішного й перевіряти^ся результата, що. Безсумнівно, показники що задаються, повинні бути реалістичним і відповідним наявним ресурсам для виконання програми.
3. Визначте цільову дату, до якої повинен бути отриманий конкретний результат. У робочій теорії при встановленні дати дотримуються послідовності очікуваних подій. Установлення дати забезпечує чітке керівництво для тих, хто розробляє стратегію й тактику аж до складання графіка звертань до громадськості й одержання результатів.

 

Завдання оформляють у письмовій формі, копії якого одержують всі працюючі по даній програмі. Завдання є основою для розробки й наступної реалізації стратегії й тактики. Оскільки ними керуються при плануванні, керуванні, а також при оцінці всієї програми і її окремих елементів, завдання необхідно часто обговорювати. Це дозволить персоналу завжди бути в курсі подій, що відбуваються в рамках роботи програми. У міру зміни умов розроблювачі програми змінюють завдання, які відбивають зміни середовища.

 


Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  5. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  6. Вивчення вогнепальної зброї і наслідків її застосування для вирішен­ня діагностичних та ідентифікаційних завдань.
  7. ВИДИ ПРОГРАМНИХ ДОКУМЕНТІВ
  8. Види трьохшарнірних систем
  9. Виділяють кілька рівнів подружніх взаємин, на яких можуть відбуватися конфлікти.
  10. Визначення і приклади
  11. Визначення опорних реакцій трьохшарнірної арки
  12. Виконанню цих завдань сприяла робота двох міжнародних конференцій: у Думбартон-Оксі у США (21 серпня – 7 жовтня 1944 р.) і в Ялті (Криму) в СРСР (4 – 11 лютого 1945 р.).




Переглядів: 750

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Процеси планування й створення програм-дій звичайно включають наступні стадії. | Визначення цільових груп.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.