Процеси планування й створення програм-дій звичайно включають наступні стадії.
1. Визначення ролей і завдань, а також характеру й масштабу майбутньої роботи.
2. Визначення областей ключових результатів і об'єктів інвестування (куди витрачати час, енергію, талант).
3. Установлення й конкретизація показників ефективності. Визначення кількісних (вимірюваних) показників, по яких можна буде судити про результати.
4. Вибір і постановка завдань. Визначення результатів, яких необхідно досягти.
5. Підготовка планів дії. Визначення шляхів досягнення конкретних цілей.
А. Складання програми. Установлення послідовності дій, необхідних для досягнення мети.
В. Складання графіка. Установлення часу виконання завдань і стадій.
С. Фінансування. Визначення бюджету й вибір джерел фінансування.
Б. Звітність. Визначення органа контролю за виконанням завдань і стадій.
Е. Розгляд і узгодження. Розгляд і, при необхідності, зміна експериментального плану перед передачею його на виконання.
6.Контроль. Забезпечення ефективного виконання завдань.
7.Комунікації. Визначення організаційних зв'язків, необхідних для уточнення й реалізації попередніх шести стадій
8. Виконання. Забезпечення погодженості всього ключового підходу, визначення осіб, яких необхідно залучити, і кроків, які необхідно почати в першу чергу.
1. Визначення завдань.
"Завдання полягає в повідомленні змісту цілей, цінностей і норм поводження до всі організації, що служить. Кожна організація повинна визначити свою власну унікальну мету, приводячи у відповідність стратегію пі цінності й створюючи свою культуру
Визначення посадових обов'язків для відділу ПР будується на завданнях організації. Звичайно метою відділу по зв'язках із громадськістю є сприяння організації в досягненні її цілей. Для цього необхідно рішення наступних завдань
1. Збір і аналіз інформації, що стосується постійно, що змінюється поінформованості, точок зору й поводження ключових суспільних груп і груп акціонерів.
2. Подача інформації як центральне джерело інформації про організацію і як офіційний канал зв'язку між організацією й громадськістю.
3. Передача важливої інформації, думок і роз'яснень для підтримки поінформованості громадськості про політика й дії організації.
4. Координація діяльності, що впливає на взаємини організації із ключовими суспільними групами й іншими акціонерами.
На практиці постановка завдань реалізує наступні цілі.
1. Визначення акценту й напрямку стратегії й тактики по виконанню програми.
2. Забезпечення керівництва й мотивації для людей, що виконують програму.
3. Визначення критеріїв для успішного моніторингу й понесених витрат.