Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Закріплення та осмислення вивченого матеріалу

1) SABC – тетраедр, . Точки K, L, M – середини ребер SB, SA, SC відповідно ( рис.2). Знайти .

2) Ребро куба дорівнює а. Знайдіть довжину діагоналі грані куба. (Відповідь: ).

3) Укажіть в оточуючому просторі моделі прямих і площин, які перпендикулярні.

4) Чи правильне твердження: коли пряма не перпендикулярна до площини, то вона не перпендикулярна ні до жодної прямої, яка лежить в цій площині? (Так)

5) Пряма SA перпендикулярна до площини прямокутника ABCD. Укажіть перпендикулярні прямі.

 

6) Через точку О перетину діагоналей квадрата зі стороною а проведено пряму ОК, перпендикулярну до площини квадрата. Знайдіть відстань від тоски К до вершин квадрата, якщо ОК=b.(Відповідь: ).

7) Ребро куба дорівнює а. Знайдіть відстань від точки перетину діагоналей однієї із граней до вершин протилежної їй грані. (Відповідь: ).

8) Діагональ BD1 прямокутного паралелепіпеда дорівнює d, діагональ AD1 грані дорівнює b. Знайдіть АВ.(Відповідь: ).

9) Задача №5 (підручник с.34).

 

Контрольні запитання

Які прямі в просторі називаються перпендикулярними?

Чи визначають площину дві перпендикулярні прямі? Чому?

Сформулюйте теорему про прямі, які перетинаються і відповідно паралельні перпендикулярним прямим.

Сформулюйте ознаку перпендикулярності прямої та площини.

 


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Вивчення нового матеріалу
  10. II. Вивчення нового матеріалу
  11. II. Вивчення нового матеріалу
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 720

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ознака перпендикулярності прямої та площини | Домашнє завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.