Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Закріплення та осмислення вивченого матеріалу

 

1) Робота зі схемою.

Як розташовані прямі, які перпендикулярні до площини?

Як розташовані в просторі площини, які перпендикулярні до прямої?

Як розташовані пряма і площина, якщо паралельна пряма до даної прямої перпендикулярна до площини?

Як розташовані пряма і площина, якщо площина, паралельна до даної площини, перпендикулярна до даної прямої?

 

 

2) Задача №7 (підручник с. 34).

Відповідь: 2 м.

3) Задача №8 (підручник с. 35).

4) Задача №16 (підручник с. 35).

Відповідь: 9 м .

 

Контрольні запитання

Які прямі в просторі називаються перпендикулярними?

Які властивості прямої і площини, перпендикулярних між собою, ви знаєте?

Сформулюйте ознаку перпендикулярності прямої та площини.

Скільки прямих, перпендикулярних до даної площини, можна провести через дану точку?

Скільки площин, перпендикулярних до даної прямої, можна провести через дану точку?

 

 


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Вивчення нового матеріалу
  10. II. Вивчення нового матеріалу
  11. II. Вивчення нового матеріалу
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Властивості прямої і площини, перпендикулярність між собою | Домашнє завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.