МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Особливості соціалізації дітей молодшого шкільного віку.Молодший шкільний вік. Вступ до школи обумовлює зміну соціальної позиції дитини, зміну вимог з боку батьків і вчителів. Соціальна адаптація характеризується внутрішнім напруженням, підвищенням тривожності, заниженням самооцінки. Ускладнення адаптації може призвести до ускладнень особистісного розвитку, тому для дитини важлива підтримка сім'ї. Роль учителя набуває вагомого значення, він є носієм тих соціальних норм, що засвоює школяр. Виникає інтерес до спільних шкільних справ, намагання обрати певну соціальну позицію. Дитячий колектив відіграє важливу роль у соціалізації особистості. У молодшому шкільному віці відбувається зміна соціальної позиції: дитина починає навчатися в школі, змінюються взаємини з дорослими, головним авторитетом серед них стає учитель. Але батьки мають пам'ятати, що в цьому періоді розвитку дитини її потреби й можливості перебувають у постійній суперечності і її поведінка визначається формулою: хоче, але не може і не вміє. Тому батькам бажано позбутися власних неправильних думок стосовно своєї дитини (він такий неповороткий, неуважний і т. д.), вузькості поглядів на організацію виховання і розвитку власної дитини (надання переваги якомусь одному напрямку в розвитку, а не всебічному), власних негативних рис характеру (надмірної тривожності, неврівноваженості, роздратованості тощо). Батьки мають знати, що у дитини значно розширюються зв'язки з іншими людьми та можливості порівнювати моральні норми і традиції, які вона засвоїла у сім'ї, з тими, які вона пізнає у школі. Дитина починає осмислювати й порівнювати ту оцінку, яку їй дають у сім'ї і в школі. Якщо оцінки значно різняться (вдома — надмірне захвалювання, у школі — недооцінка здібностей), то у дитини формується завищена або занижена самооцінка. Батькам важко погодитися з низькою (на їхній погляд) оцінкою їхньої дитини, і тому, щоб уникнути негативних тенденцій у формуванні конформістських якостей, соціальної безвідповідальності особистості, варто налагоджувати контакти зі школою.
Контрольні питання 1. Розкрийте поняття соціальне здоров’я. 2. Дайте характеристику факторам соціального здоров’я. 3. Охарактеризуйте соціальне здоров’я дитини. 4. Визначте роль сім’ї у соціалізації дитини. 5. Назвіть особливості соціалізації дитини в початковій школі.
Лекція 5. Засоби фізичного виховання молодших школярів
План 1. Фізичні вправи. Поняття і терміни. 2. Характерні ознаки фізичної вправи. 3. Фізичні вправи — основний засіб фізичного виховання. 4. Чинники, які визначають вплив фізичних вправ. 5. Зміст і форма фізичних вправ. 6. Техніка фізичних вправ. Поняття і терміни. 7. Елементи кінематики фізичних вправ. Елементи динаміки фізичних вправ. 8. Структура фізичних вправ. 9. Педагогічні критерії ефективності техніки. Класифікації фізичних вправ.
Читайте також:
|
||||||||
|