МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Як класифікуються загальнорозвиваючі вправи?а) за характеристикою м'язових зусиль; б) за анатомічною характеристикою; в) за структурою рухів. 26. Основні вправи це ...: а) дії, що сприяють розвитку тих фізичних здібностей, які не обхідні для вивчення основної вправи. б) вправи, що є предметом вивчення; в) дії, що полегшують освоєння основної вправи; Підвідні вправи це а) дії, що сприяють розвитку тих фізичних здібностей, які необхідні для вивчення основної вправи. б) вправи, що є предметом вивчення; в) дії подібні до основної вправи і полегшують її освоєння; 28. Підготовчі вправи це ...: а) вправи, що є предметом вивчення; б) дії, що полегшують освоєння основної вправи; в) дії, що сприяють розвитку тих фізичних здібностей, які необхідні для вивчення основної вправи. Завдань фізкультурно-оздоровчих заходів 29.Встановіть відповідальність в режимі навчального дня: 5. фізкультхвилинки на уроках 6. рухливі ігри на великих перервах 7. ранкова і гігієнічна гімнастика а) засіб зменшення втоми і підвищення розумової працездатності; б) сприяють формуванню постави виховують звичку до систематичних занять фізичними правами; в) сприяють розвитку оздоровчих і виховних завдань. З якою метою використовуються стройові вправи? а) для розвитку опорно-рухового апарату, координація рухів; б) з метою організації учнів на уроках фізичної культури; в) для розвитку всіх основних м'язів, зв'язок, суглобів. 31. З перерахованих визначень стройових вправ виберіть ті, які відносяться до шикування: а) розташування учнів для спільних дій; б) перехід з одного строю до іншого; в) стрій, коли учні стоять один за одним на дистанції одного кроку; г) стрій, коли учні стоять на одній лінії обличчям в один бік. 32. Виберіть з приведених прикладів команди: а) Діти! Підійдіть до мене і станьте в коло. б) Клас! В три шеренги шикуйсь! в) Клас! В одну шеренгу ставай! 33. Визначте місце вчителя при виконання загальнорозвиваючих вправ в колі: а) колі з дітьми; б) середині кола; в) поза колом. 34. Виберіть вимоги, яким дотримуються при складанні комплексів загальнорозвивальних вправ: а) навантаження має поступово зростати; б) вправи повинні діяти на всі групи м'язів; в) навантаження поступово спадає; г) вправи повинні діяти на одну групу м'язів. 35. Вправи комплексу загальнорозвивальних вправ повинні бути відповідно віку дозовані: а) ні; б) так. Читайте також:
|
||||||||
|