- подаючі методи (діяльність учнів в основному зводиться до сприймання словесної або наочної інформації), методи взаємодії викладача та учнів (наприклад, бесіда, дискусія тощо), методи самостійної роботи учнів;
- емпіричні (засновані на досвіді, експерименті) і теоретичні (засновані на логічному аналізі) методи.
- методи проблемного і програмованого навчання.
Методи контролю
- усне опитування;
- перевірка письмових завдань;
- тестування;
- модульний контроль;
- залік.
11. Розподіл балів, які отримують курсанти (студенти, слухачі):
Розподіл балів за різними формами контролю для дисциплін, з яких навчальним планом передбачено два модульних контролі протягом семестру
Модуль 1 (М1)
Модуль 2 (М2)
ЕКЗАМЕН (Е)
Поточний контроль 1 (ПК1)
модульний контроль (МК1)
Поточний контроль 2 (ПК2)
модульний контроль (МК2)
Аудиторна робота
Самостійна робота
Індивідуальна робота
Аудиторна робота
Самостійна робота
Індивідуальна робота
≤30
≤15
≤15
≤30
≤15
≤15
≤60
≤40
≤60
≤40
М1=ПК1+МК1≤100
М2 = ПК2 +МК2 ≤ 100
Підсумкова оцінка (П)=
М1+М2
≤100
Підсумкова оцінка у випадку складання екзамену(П) =