Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інтервал попутного прямування поїздів на лініях обладнаних автоблокуванням

Міжпоїзним інтервалом попутного прямування поїздів на лініях обладнаних автоблокуванням, або інтервалом в пакеті І називають мінімальний час, яким розмежовують поїзди при їх прямуванні по перегонах так, щоб поїзд, який прямує другим у розрахунковій парі, не зменшував швидкості руху через несвоєчасне звільнення блок-ділянок поїздом, що прямує попереду. Для цього необхідно, щоб машиніст другого поїзда при наближенні до сигналу, який дозволяє вхід на ділянку, бачив його на відстані не меншій за довжину гальмівного шляху в положенні, що не потребує зменшення швидкості.

Такий рух забезпечується розмежуванням двох поїздів розрахункової пари, які попутно прямують у пакеті, трьома суміжними блок-ділянками з їздою під зелений на зелений вогні світлофорів (див. рис.). При цьому відстань між центрами поїздів розрахункової пари визначається за допомогою виразу

,

де lп', lп" – відповідно довжина першого і другого поїздів розрахункової групи, м;

lбл1, lбл2, lбл3 – довжина послідовних блок-ділянок у порядку їх займання другим поїздом розрахункової пари, м.

Розмежування поїздів розрахункової пари двома суміжними блок-ділянками з їздою під зелений на жовтий вогні світлофорів (див. рис. ) застосовують у таких випадках:

- при відправленні поїзда зі станції після зупинки;

- на перегонах з крутими затяжними підйомами за неможливості забезпечення на них прямування поїздів з мінімальним інтервалом при розмежування трьома блок-ділянками;

- при наближення поїзда до станції для зупинки.

У цьому випадку відстань між центрами поїздів розрахункової пари

,

де lс – відстань, яку проходить другий поїзд розрахункової пари, за час, необхідний для сприйняття зміни вогню ближнього світлофора з жовтого на зелений, м.

Рисунок – Розрахункові схеми визначення інтервали попутного прямування поїздів на лініях, обладнаних автоблокуванням: а – при розмежуванні поїздів трьома блок-ділянками; б – при розмежуванні поїздів двома блок-ділянками.

Інтервал між поїздами на перегонах залежить від розрахункової відстані, якою розмежуються поїзди, швидкості руху поїздів, а при електричній тязі, ще й потужності пристроїв енергопостачання.

Для попередніх розрахунків можуть використовуватись формули:

,

.

Vx – ходова швидкість, км/год.

Для детальних розрахунків інтервал інтервали попутного прямування визначаються графічним методом, для чого виконуються тягові розрахунки, а величина інтервалу розраховується по кривій часу.

 


Читайте також:

  1. II.2. Збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок спрямування прибутку до статутного капіталу
  2. Активний бюджетний дефіцитхарактеризу­ється спрямуванням коштів на інвестування еко­номіки, що сприяє зростанню ВВП.
  3. Аналіз впливу зміни температури довкілля і термо-залежного параметру на величину відхилення часових інтервалів
  4. Беззупинкове схрещення поїздів може здійснюватись тільки при наявності двоколійних вставок.
  5. Векторна теорія формування ЕКГ. ЕКГ, відведення. Походження зубців, сегментів, інтервалів ЕКГ.
  6. Вибір маси та швидкості руху пасажирських поїздів.
  7. Види пасажирських сполучень і класифікація пасажирських поїздів.
  8. Визначення зон і місць пошкодження в кабельних лініях
  9. Визначення середньої теплоємності в заданому інтервалі температур
  10. Вимоги безпеки під час виконання робіт на повітряних лініях.
  11. Вимоги безпеки під час виконання робіт на повітряних лініях.
  12. Витрати часу на розгін та уповільнення поїздів




Переглядів: 1275

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інтервал неодночасного прибуття і зустрічного відправлення поїздів при ворожих маршрутах | Технологічно частина.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.