МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Технологічно частина.ВСТУП Курсове проектування складова частина навчального процесу на завершальному етапі підготовки спеціалістів з конструювання машин та обладнання сільськогосподарського виробництва. В процесі курсового проектування студенти повинні закріпити, поглибити та узагальнити знання по загальнотехнічним, спеціальним і фаховим дисциплінам, розвити навики самостійної роботи, навчитися практично застосовувати отримані знання при вирішені питань виробничо технічного характеру. Мета курсового проектування полягає в тому щоб розширити теоретичні знання, вміння та навики по спеціальності і реалізовувати їх при вирішенні конкретних проектно-організаційних, інженерно-технічних задач, оволодіти методиками експериментування та дослідження, підвищити готовність майбутніх спеціалістів до самостійної роботи в умовах сучасного виробництва.
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Вихідними даними для курсового проектування є склад і плановий наробіток машинно-тракторного парку зони обслуговування центру технічного сервісу сільськогосподарської техніки та конструкторська і нормативно-технічна документація на вузол машини який підлягає ремонту. Курсовий проект складається із пояснювальної записки і графічної частини. Пояснювальна записка має наступну структуру. Титульний аркуш. Завдання на курсове проектування. Відомість проекту. Анотація. Зміст. Вступ. 1. Аналіз вихідних даних та постановка задач на курсове проектування. Проектно-організаційна частина. Технологічно частина. 4. Конструкторська частина Висновки. Список літератури. Додатки. Графічна частина може містити наступні організаційні, технологічні та конструкторські документи: – план-графік технічного обслуговування і ремонту МТП; – технологічна схема розбирання-складання вузла машини; – ремонтне креслення деталі; – складальне креслення пристрою для виконання ремонтно-обслуговуючих дій.; – креслення деталей пристрою.
Перелік обов'язкових аркушів графічної частини узгоджується з керівником проекту. Оформлення проекту здійснюється згідно із стандартами ЄСКД та ЄСТД і вимогами наведеними в [1]. Студентам надається право вільного вибору теми проекту із запропонованого кафедрою переліку. Студенти також можуть пропонувати свої теми. Захист курсового проекту приймає комісія у складі кількох викладачів кафедри включаючи керівника проекту у строки передбачені графіком захисту. Якість виконання курсового проекту та результати його захисту оцінюються за шкалою оцінювання ECTS, наведеною нижче.
- Відмінно - 20 балів; - Добре - 17 балів; - Задовільно - 11 балів; - Незадовільно - 0 балів
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|