Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема. Задачі на час

 

Мета: формувати в учнів уміння розв’язувати задачі на час, на знаходження середнього арифметичного та задачі, які містять знаходження дробу від числа; вдосконалювати навички усної лічби.

Обладнання: картки для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення

• Вправа № 1029.

• Порівняти: 5 год. і 50 хв.; 5/8 доби і 20 год.; 2/5 хв. і 30 с.

• Урок почався о 10 год. 25 хв. і тривав 40 хв. О котрій годині закінчиться урок?

• Сонце зайшло о 10 год. 21 хв. вечора, а зайшло о 6 год. ранку. Яка тривалість ночі?

2. Індивідуальна робота за карткою

 

II. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення нового матеріалу на основі задачі

Учні виїхали на екскурсію 26 травня о 7 год. ранку, а повернулись 31 травня о 9 год. вечора. Скільки часу вони пробули на екскурсії?

30 діб 21 год. — 25 діб 7 год. = 5 діб 14 год.

2. Задача № 1031 (розв’язати колективно із записом на дошці)

3. Коментоване розв’язання задачі № 1032

4. Фізкультхвилинка

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Розв’язання «ланцюжком» задачі № 1034 (по діях)

2. Задача № 1035 (порівняти її із задачею №.1025)

3. Колективне розв’язання задачі № 1036

На уроці № 127 вчитель відпрацьовує навички розв’язання задач на час за власним матеріалом.

 

IV. Підсумки уроку

 

V. Домашнє завдання

№ 1028, 1029, 1039.



 


Читайте також:

  1. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  2. Агроценоз як система.
  3. Алгоритм розв’язання задачі
  4. Алгоритм розв’язання задачі
  5. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  6. Алгоритм розв’язування задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі оптимізації в Excel




Переглядів: 757

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | А. Контрольна робота № 10

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.