Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



А. Контрольна робота № 10

 

Мета: перевірити рівень знань учнів.

ХІД УРОКУ

Варіант I

1. Записати, заповнюючи пропуски.

55 міс. = ___ р. ___ міс.

200 хв. = ___ год. ___ хв.

7 хв. = ___ с

4 доби = ___ год.

2. Задача

Шофер виїхав о 9 год., а доїхав до місця призначення о 12 год. 40 хв. На зупинки він витратив 25 хв. Скільки часу був шофер у дорозі?

3. Обчислити.

12 р. 3 міс. — 5 р. 8 міс.

8 діб 13 год. + 4 доби 18 год.

7 год. 18 хв. — 2 год. 45 хв.

4. Виконати дії.

16 338 : 42 · 23

5. Задача

Швидкість підводного човна на поверхні води на 8 км год. більша, ніж під водою. По поверхні води човен за 3 години пройшов відстань 96 км. Яку відстань пройде човен за 5 годин під водою?

 

Варіант II

1. Записати, заповнюючи пропуски.

47 міс = ___ р. ___ міс.

210 хв. = ___ год. ___ хв.

5 хв. = ___ с

3 доби = ___ год.

2. Задача

Екскурсія розпочалась о 10 год. ранку і тривала 2 год. 30 хв. О котрій годині закінчилась екскурсія?

3. Обчислити.

10 р. 4 міс. — 3 р. 9 міс.

7 діб 12 год. + 6 діб 17 год.

9 год. 16 хв. — 3 год. 36 хв.

4. Виконати дії.

20 228 : 52 · 32

5. Задача

Швидкість підводного човна на поверхні води на 8 км год. більша, ніж під водою. Під водою човен проплив за 5 годин 120 км. Яку відстань пройде човен за 3 години по поверхні води?



 

УРОК 129

Тема. Натуральний ряд чисел. Будова натурального ряду чисел у десятковій системі числення. Порівняння чисел

 

Мета: узагальнити знання учнів про будову натурального ряду чисел; удосконалювати вміння порівнювати числа й розв’язувати задачі.

ХІД УРОКУ

I. Аналіз контрольної роботи

 

II. Повторення вивченого матеріалу

1. Натуральний ряд чисел

2. Десяткова система числення

• Запис натуральних чисел за допомогою десяткової системи числення.

• У натуральному ряді немає останнього числа.

• Позиційність десяткової системи числення.

• Запис кожного числа є скороченим записом суми його розрядних доданків.

• Розряди і класи десяткової системи числення.

• Читання багатоцифрових чисел розбиванням їх записів на класи.

3. Порівняння натуральних чисел (загальний випадок)

• Залежно від знаходження їх у натуральному ряді чисел.

• За кількістю розрядів або величиною вищого розряду чисел.

 

III. Закріплення вивченого матеріалу

1. Назвати найменше натуральне число.

2. Назвати десять цифр, за допомогою яких можна записати будь-яке число десяткової системи числення.

3. Чи можна назвати у натуральному ряді найбільше число? Чому?

4. Записати число 98 342 у вигляді суми його розрядних доданків.

5. Назвати перший, другий і третій класи десяткової системи числення.

6. Прочитати числа: 743 548, 605 103, 500 100, 600 000 001.

7. Порівняти числа.

934 548 і 834

 

IV. Розвиток математичних умінь учнів

1. Виконати дії.

402 · 68

546 · 82

2 747 : 67

274 700 : 67

2. Із двох міст, відстань між якими 405 км, назустріч одне одному одночасно виїхали два автобуси. Вони зустрілись через 3 години. Швидкість першого автобуса 65 км/год. Знайти швидкість другого автобуса.

 

V. Підсумки уроку



 

УРОК 130


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 514

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема. Задачі на час | Тема. Величини. Метрична система мір. Додавання й віднімання багатоцифрових чисел

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.