МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
А. Контрольна робота № 10
Мета: перевірити рівень знань учнів. ХІД УРОКУ Варіант I 1. Записати, заповнюючи пропуски. 55 міс. = ___ р. ___ міс. 200 хв. = ___ год. ___ хв. 7 хв. = ___ с 4 доби = ___ год. 2. Задача Шофер виїхав о 9 год., а доїхав до місця призначення о 12 год. 40 хв. На зупинки він витратив 25 хв. Скільки часу був шофер у дорозі? 3. Обчислити. 12 р. 3 міс. — 5 р. 8 міс. 8 діб 13 год. + 4 доби 18 год. 7 год. 18 хв. — 2 год. 45 хв. 4. Виконати дії. 16 338 : 42 · 23 5. Задача Швидкість підводного човна на поверхні води на 8 км год. більша, ніж під водою. По поверхні води човен за 3 години пройшов відстань 96 км. Яку відстань пройде човен за 5 годин під водою?
Варіант II 1. Записати, заповнюючи пропуски. 47 міс = ___ р. ___ міс. 210 хв. = ___ год. ___ хв. 5 хв. = ___ с 3 доби = ___ год. 2. Задача Екскурсія розпочалась о 10 год. ранку і тривала 2 год. 30 хв. О котрій годині закінчилась екскурсія? 3. Обчислити. 10 р. 4 міс. — 3 р. 9 міс. 7 діб 12 год. + 6 діб 17 год. 9 год. 16 хв. — 3 год. 36 хв. 4. Виконати дії. 20 228 : 52 · 32 5. Задача Швидкість підводного човна на поверхні води на 8 км год. більша, ніж під водою. Під водою човен проплив за 5 годин 120 км. Яку відстань пройде човен за 3 години по поверхні води?
УРОК 129 Тема. Натуральний ряд чисел. Будова натурального ряду чисел у десятковій системі числення. Порівняння чисел
Мета: узагальнити знання учнів про будову натурального ряду чисел; удосконалювати вміння порівнювати числа й розв’язувати задачі. ХІД УРОКУ I. Аналіз контрольної роботи
II. Повторення вивченого матеріалу 1. Натуральний ряд чисел 2. Десяткова система числення • Запис натуральних чисел за допомогою десяткової системи числення. • У натуральному ряді немає останнього числа. • Позиційність десяткової системи числення. • Запис кожного числа є скороченим записом суми його розрядних доданків. • Розряди і класи десяткової системи числення. • Читання багатоцифрових чисел розбиванням їх записів на класи. 3. Порівняння натуральних чисел (загальний випадок) • Залежно від знаходження їх у натуральному ряді чисел. • За кількістю розрядів або величиною вищого розряду чисел.
III. Закріплення вивченого матеріалу 1. Назвати найменше натуральне число. 2. Назвати десять цифр, за допомогою яких можна записати будь-яке число десяткової системи числення. 3. Чи можна назвати у натуральному ряді найбільше число? Чому? 4. Записати число 98 342 у вигляді суми його розрядних доданків. 5. Назвати перший, другий і третій класи десяткової системи числення. 6. Прочитати числа: 743 548, 605 103, 500 100, 600 000 001. 7. Порівняти числа. 934 548 і 834
IV. Розвиток математичних умінь учнів 1. Виконати дії. 402 · 68 546 · 82 2 747 : 67 274 700 : 67 2. Із двох міст, відстань між якими 405 км, назустріч одне одному одночасно виїхали два автобуси. Вони зустрілись через 3 години. Швидкість першого автобуса 65 км/год. Знайти швидкість другого автобуса.
V. Підсумки уроку
УРОК 130 Читайте також:
|
||||||||
|