МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
А. Контрольна робота № 10
Мета: перевірити рівень знань учнів. ХІД УРОКУ Варіант I 1. Записати, заповнюючи пропуски. 55 міс. = ___ р. ___ міс. 200 хв. = ___ год. ___ хв. 7 хв. = ___ с 4 доби = ___ год. 2. Задача Шофер виїхав о 9 год., а доїхав до місця призначення о 12 год. 40 хв. На зупинки він витратив 25 хв. Скільки часу був шофер у дорозі? 3. Обчислити. 12 р. 3 міс. — 5 р. 8 міс. 8 діб 13 год. + 4 доби 18 год. 7 год. 18 хв. — 2 год. 45 хв. 4. Виконати дії. 16 338 : 42 · 23 5. Задача Швидкість підводного човна на поверхні води на 8 км год. більша, ніж під водою. По поверхні води човен за 3 години пройшов відстань 96 км. Яку відстань пройде човен за 5 годин під водою?
Варіант II 1. Записати, заповнюючи пропуски. 47 міс = ___ р. ___ міс. 210 хв. = ___ год. ___ хв. 5 хв. = ___ с 3 доби = ___ год. 2. Задача Екскурсія розпочалась о 10 год. ранку і тривала 2 год. 30 хв. О котрій годині закінчилась екскурсія? 3. Обчислити. 10 р. 4 міс. — 3 р. 9 міс. 7 діб 12 год. + 6 діб 17 год. 9 год. 16 хв. — 3 год. 36 хв. 4. Виконати дії. 20 228 : 52 · 32 5. Задача Швидкість підводного човна на поверхні води на 8 км год. більша, ніж під водою. Під водою човен проплив за 5 годин 120 км. Яку відстань пройде човен за 3 години по поверхні води?
УРОК 129 Тема. Натуральний ряд чисел. Будова натурального ряду чисел у десятковій системі числення. Порівняння чисел
Мета: узагальнити знання учнів про будову натурального ряду чисел; удосконалювати вміння порівнювати числа й розв’язувати задачі. ХІД УРОКУ I. Аналіз контрольної роботи
II. Повторення вивченого матеріалу 1. Натуральний ряд чисел 2. Десяткова система числення • Запис натуральних чисел за допомогою десяткової системи числення. • У натуральному ряді немає останнього числа. • Позиційність десяткової системи числення. • Запис кожного числа є скороченим записом суми його розрядних доданків. • Розряди і класи десяткової системи числення. • Читання багатоцифрових чисел розбиванням їх записів на класи. 3. Порівняння натуральних чисел (загальний випадок) • Залежно від знаходження їх у натуральному ряді чисел. • За кількістю розрядів або величиною вищого розряду чисел.
III. Закріплення вивченого матеріалу 1. Назвати найменше натуральне число. 2. Назвати десять цифр, за допомогою яких можна записати будь-яке число десяткової системи числення. 3. Чи можна назвати у натуральному ряді найбільше число? Чому? 4. Записати число 98 342 у вигляді суми його розрядних доданків. 5. Назвати перший, другий і третій класи десяткової системи числення. 6. Прочитати числа: 743 548, 605 103, 500 100, 600 000 001. 7. Порівняти числа. 934 548 і 834
IV. Розвиток математичних умінь учнів 1. Виконати дії. 402 · 68 546 · 82 2 747 : 67 274 700 : 67 2. Із двох міст, відстань між якими 405 км, назустріч одне одному одночасно виїхали два автобуси. Вони зустрілись через 3 години. Швидкість першого автобуса 65 км/год. Знайти швидкість другого автобуса.
V. Підсумки уроку
УРОК 130 Читайте також:
|
||||||||
|