Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема. Величини. Метрична система мір. Додавання й віднімання багатоцифрових чисел

 

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про дії додавання й віднімання багатоцифрових чисел, їх закони; вдосконалювати навички усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Усні обчислення

• Обчислити зручним способом.

130 + 250 + 170 + 250

147 - (47 + 59)

258 - (371 - 342)

• Назвати всі трикутники, вершиною яких є точка А.

 

 

II. Повторення й закріплення вивченого матеріалу

1. Робота за підручником (С. 154-155)

2. Закріплення. Фронтальне опитування

— Чи завжди можлива дія додавання (віднімання)?

— Як називаються числа при додаванні? Відніманні?

— Назвати закони додавання.

— Сформулювати властивість дії додавання, яку отримаємо з переставного і сполучного законів.

3. Назвати задачі, що будуть розв’язуватись дією додавання.

• Маса дині 2 кг, а маса кавуна — на 6 кг більша. Знайти масу кавуна.

• Перше число a, друге — с. На скільки перше число більше, ніж друге?

• Від смужки відрізали 10 м, а потім ще 5 м. Скільки всього метрів відрізали від смужки?

4. Які задачі розв’язуються дією віднімання?

• Зі 100 кг пшениці намололи 80 кг борошна. Решта були висівки. Скільки кілограмів висівок отримали з 100 кг пшениці?

• У магазині було a кг бананів. За день продали с кг бананів. Скільки бананів залишилось?

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

10 809 + 8 176 : 28 · 43

131 763 - 128 214 + (527 429 - 518 640)

 

IV. Підсумки уроку

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  5. III. центральная нервная система
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  9. N – чисельність популяції
  10. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  11. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  12. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А. Контрольна робота № 10 | ОПОРНЫЕ КОНСПЕКТЫ ЛЕКЦИЙ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.