Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3. Особистість.

Поняття про особистість та її структуру.

Співвідношення понять людина, особистість, індивідуальність. Багатозначність поняття особистості у психології. Умови формування особистості (випадки розвитку дітей поза людським суспільством). Поняття про соціальну роль. Біологічне та соціальне в структурі особистості “ендопсихіка” та “екзопсихіка”.

Структури особистості. Стрямованість особистості.

Тема 4. Темперамент і характер.

Поняття про темперамент та його фізіологічні основи.

Походження терміна темперамент. Типологія Гіпократа. Роботи І.П.Павлова. Характеристика властивостей нервової системи (сили, врівноваженості, рухливості).

Психологічні характеристики типів темпераменту.

Характерні особливості кожного типу темпераменту (протікання психічних процесів, особливості діяльності, спілкування, емоційної сфери та ін.) Своєрідність поєднання у кожному типі темпераменту сензитивності, реактивності, активності, емоціональної збудженості, темпу психічних реакцій, пластичності (В.С.Мерлін). Врахування темпераменту в роботі з людьми. Основні підходи до професійного відбору та підбору з урахуванням типу темпераменту. Загальна стратегія виховання з урахуванням типу темпераменту. Конкретні підходи до виховання з урахуванням позитивних та негативних властивостей кожного типу темпераменту. Врахування темпераменту в праці та спілкуванні.

Поняття про характер та його структуру.

Походження терміна характер. Структура характеру. Зміст характеру (ставлення до інших людей, ставлення до себе, ставлення до праці). Форма характеру (вольові властивості особистості, темперамент, звички та манери поведінки). Симптомокомплекси.

Природне та надбане в характері.

Теорії, що жорстко зв’язують характер з біологічними чинниками. Будова тіла та характер (Є.Кречмер). Типологія У.Шелдона. Фізіогноміка (К.Лафатер). Френологія (Ф.Галь). Темперамент та характер. Акцентуації характеру.

 


Читайте також:

  1. Індивід. Індивідуальність. Особа. Особистість.
  2. Культурна еволюція: суспільство, культура, цивілізація, особистість.
  3. Особа. Особистість. Персона. Громадянин.
  4. Поняття людини як біосоціальної істоти. Індивідуальність як феномен людини. Особа. Особистість. Персона. Громадянин.
  5. Поняття людини як біосоціальної істоти. Індивідуальність як феномен людини. Особа. Особистість. Персона. Громадянин.
  6. Тема 15. Суспільство і особистість.
  7. Тема 5-6.(2год.)Соціальна структура і соціальні процеси суспільства . Особистість. Соціальні відхилення.
  8. ТЕМА№ 7. Держава, право, особистість.
  9. Темперамент і особистість.




Переглядів: 432

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль 1. Вступ до психології . | Тема 5. Види та рівні соціальних груп.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.