МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Коротка історія обчислювальної техніки. Покоління ПЕОМ.Навчально-методичний посібник Для самостійного вивчення дисципліни
Інформатика та комп’ютерна техніка
М. Кривий Ріг
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3 Тема1Коротка історія обчислювальної техніки. Покоління ПЕОМ. 4 Тема 2 Типи моніторів та їх характеристики. 10 Тема 3Принтери, типи принтерів. 13 Тема 4. Зовнішні пристрої ПК.. 20 Тема 5 Носії інформації 27 Тема 6. Терміни комп’ютерних мереж. 33 Тема 7.Топологія комп’ютерних мереж.. 36 Тема 8.Мережеві технології локальних мереж. Протоколи комп’ютерних мереж. 40 Тема 9. Адресація в ІР-мережах. 42 Тема 10. Програмне забезпечення. 45 Тема 11. Інтелектуальна власність та програмне забеспечення. 49 Тема 12. Робота з вікнами ОС Windows. 56 Тема 13. Сучасні операційні системи. 60 Тема 15 Хмарні операційні системи. 64 Тема 16 Сервісне програмне забеспечення. 67 Тема 17 Спеціалізовані програми ОС.. 75 Тема 18 Прикладне програмне забезпечення. 77 Тема 19. Прикладні програми в комерційній діяльності 78 Тема 20 Прикладні програми навчального призначення. 84 Тема 21 Стилі та шаблони в Word. 86 Тема 22 Робота с макросами в MS Word. 92 Тема 23 Посилання в MS Word. 97 Тема 24 Типи сканерів та їх застосування. 101 Програми сканування інформації. Структура вікна FineReadеr 104 Тема 25 Перекладачі тексту. Структура вікна PROMT. Автоматизований переклад документів. 107 Тема 26 Можливості та сфери використання Excel 112 Тема 28 Використання Excel в мережі . 123 Тема 29 Виконання індивідуальних завдань в електронних таблицях Excel. 124 Тема 30 Класифікація та функції систем управління базами даних. 131 Тема 31 Модифікація структури таблиці, дії над таблицями. 132 Тема 32 Робота у вікні форми. 136 Тема 33 Сортування, фільтрація та пошук даних. 137 Тема 34 Створення та заповнення бази даних згідно індивідуального завдання. 138 Тема 35 Інформаційні системи:історія розвитку, склад, класифікація. 144 Тема 36 Роль і місце експертних систем серед програмних засобів. Штучний інтелект. 145 Тема 37 Характеристики і структура експертних систем.. 146 Тема 38 Типи навчальних систем. Комп'ютерне тестування. Перспективи розвитку комп'ютерних навчальних систем. 147 Тема 39 Предста́влення (подання) зна́нь. 148 Список рекомендованої літератури. 149
ВСТУП
„Інформатика та комп’ютерна техніка” – це базова дисципліна, яка вивчається з метою формування у майбутніх фахівців необхідного в їх подальшій професійній діяльності рівня знань з інформатики та комп’ютерної техніки. Навчально-методичний посібник для самостійної роботи з дисципліни „Інформатика та комп’ютерна техніка” створений для студентів спеціальності ”Товарознавство та комерційна діяльність” з метою надання допомоги студентам в освоєнні даної дисципліни. Виконання завдань самостійної роботи проводиться студентами в позааудиторний час. Студенти набувають навичок самостійності в роботі з електронними лекціями, методичними вказівками, тестами. Комплекс складається з навчально-методичного забезпечення кожної теми, винесеної на самостійне опрацювання, а саме: лекцій, питань для самоперевірки , тестів та індивідуальних завдань для виконання на ПЕОМ по деяких темах самостійної роботи. Самостійна робота виконується на комп’ютері. При вивченні кожної теми студент повинен звернути увагу на основні аспекти, виділені в методичних рекомендаціях. На сучасному етапі розвитку вищої школи важливим інструментом для отримання знань, розвитку творчих здібностей є самостійна робота студентів. Вона сприяє вихованню у майбутніх спеціалістів необхідних їм навичок самостійності, активності, відповідальності, ініціативності і організованості, готує студентів до життя в інформаційному суспільстві. Тема1. Коротка історія обчислювальної техніки. Покоління ПЕОМ. Читайте також:
|
||||||||
|