Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виникнення і розвиток людських ресурсів, історія розвитку кадрових служб.

Краткий курс лекций

Транспортная система России

Учебно-методическое издание

ЛИТЕРАТУРА

1. Баженова Е.С. Синьцзян и новые горизонты великого Шёлкового пути // Пространственная экономика. 2011. №2. С. 137–145.

2. Гладкий Ю.Н., Доброскок В.А., Семёнов С.П. Социально-экономическая география России: Учебник. – М.: Гардарики, 2001. – 752 с.

3. Денисова И.В. География и мировая транспортная система: Краткий курс лекций. – Котлас: КФ ФБОУ ВПО «СПГУВК», 2012. – 98 с.

4. Мартиненко В.Т., Цымбал Н.Н. География морского судоходства: Учебное пособие // Одесская национальная морская академия. – Одесса: Феникс, 2006. – 248 с.

5. Морозова Т.Г., Победина М.П., Шишов С.С. Экономическая география России: Учеб. пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ, 2002. – 527 с.

6. Троицкая Н.А. Единая транспортная система: Учебник / Н.А. Троицкая, А.Б. Чубуков. – 3-е изд., стер. – М.: Издательский центр «Академия», 2007. – 240 с.

7. Ушаков С.С., Василевский Л.И. Транспортная система мира. – М.: Транспорт, 1971. – 216 с.

8. Экономика России: проблемы ускорения экономического роста // Аналитический вестник Совета Федерации ФС РФ. – 2005. – №29 (281).

9. Экономическая и социальная география России: Учебник для вузов / Под ред. проф. А.Т. Хрущова. – 2-е изд., стереотип. – М.: Дрофа, 2002. – 672 с.

10. http://auto.newsru.com

11. http://rabotahelp.ucoz.ru/news/kommercheskij_transport_sostojanie_i_tendencii

12. http://ria.ru/spravka

13. http://rudocs.exdat.com

14. http://www.eg-online.ru

15. http://www.gks.ru

16. http://www.ncmagazine.ru

17. http://www.vashamashina.ru


 

для студентов экономических и управленческих специальностей

и направлений очной и заочной формы обучения

Автор-составитель – к.г.н. Денисова И.В.

 

 

Формат 60х84 1/16. Подписано в печать ??.??.2013.

Печать офсетная. Бумага офсетная. Гарнитура «Таймс».

Объём … п.л. Заказ ??? Тираж 50 экз.

___________________________________________________________

 

Отпечатано с оригинал-макета в ОАО «Котласская типография»

165300, г. Котлас, ул. Невского, 20

У сучасній ринковій економіці розвинутих країн світу широко розповсюджені такі: людські ресурси, трудові ресурси, персонал і поняття управління людськими ресурсами, управління трудовими ресурсами, управління персоналом.

Характерні особливості управління персоналом і управління людськими ресурсами показані у табл. 1.1.

 

Таблиця 1.1

Відзнаки управління персоналом і управління людськими ресурсами

 

Управління персоналом Управління людськими ресурсами
1. Зорієнтовано на потреби персоналу 1. Зорієнтована на потреби самої організації в робочій силі
2. Розглядає діючий кадровий потенціал організації 2. Розглядає персонал з точки зору наявних та нових робочих місць в організації
3. Пасивна стратегічна кадрова політика базується на традиційних моделях управління персоналом 3. Активна стратегічна політика управління людськими ресурсами

Продовження табл. 1.1

 

4. Кадрову політику організації здійснює служба управління персоналом 4. Кадрову політику здійснює служба персоналу і лінійні менеджери організації. Створюється інтегрована система кадрового управління для ефективної реалізації кадрової політики
5. Система кадрового управління зорієнтована на колективні цінності організації 5. Система кадрового управління зорієнтована на індивідуальну роботу з персоналом
6. Економія витрат на відтворення робочої сили. Незацікавленість у довгострокових інвестиціях у людський капітал 6. Спрямована на довгострокові інвестиції у людський капітал, що забезпечує постійний професійний ріст кадрів, покращення умов праці
7. Увага кадрового управління зосереджена на рядових працівниках 7. Увага кадрового управління зосереджується на управлінському апараті, компетентності менеджерів та спеціалістів
8. Передбачає бюрократичну та соціальну організаційну культуру з переважно індивідуальною відповідальністю працівників за виконану роботу 8. Передбачає сильну адаптивну організаційну культуру, стимулюючу атмосферу взаємної відповідальності найманого працівника і роботодавця, прагнення всіх працівників організації зробити її конкурентоспроможною

 

Управління людськими ресурсами є ефективним, якщо в організації дотримуються таких умов:

1. Здійснюється індивідуальне планування кар’єри, підготовка та перепідготовка персоналу, стимулювання професійного росту та ротації кадрів;

2. Використовуються гнучкі системи організації робіт, автономні робочі групи;

3. Система оплати праці побудована на принципах врахування індивідуального вкладу та рівня професійної компетенції працівників;

4. Використовується високий рівень участі працівників і робочих груп у розробці та прийнятті управлінських рішень;

5. Здійснюється практика делегування повноважень підлеглим.

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  8. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  9. XVII ст.). Виникнення козацтва.
  10. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  11. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  12. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання




Переглядів: 1194

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перша група показників (прямі). | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.