МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Загальний опитувальник до позитивної психотерапії,за Н. Пезешкіаном [22] 1. Які фізичні недуги Вас турбують, яких органів стосуються Ваші скарги? 2.. Як Ви розцінюєте Ваш зовнішній вигляд? 3. Чи сприймаєте Ви своє тіло як ворога, чи як друга? 4. Чи важливо для Вас, щоб Ваш партнер добре виглядав? 5. Яке з п'яти відчуттів Ви наділяєте найбільшим значенням? 6. Які мікротравми (актуальні здатності) відіграють роль для виникнення гніву, страху або радості? По якому органу вдаряє Вас страх? 7. Як реагує Ваш партнер / Ваша родина, коли Ви хворі? Як Ви поводитеся, коли хворий Ваш партнер? 8. Багато чи мало часу потрібно Вам для сну? 9. Чи замислюєтеся Ви перед сном про минулий і наступний дні? Який вплив справляють захворювання на Ваше сприйняття життя й Ваше ставлення до майбутнього? 10. Чи задоволені Ви своїм сексуальним життям? 11. Чи приділяє хто-небудь у Вашій родині велику увагу гарному зовнішньому вигляду, заняттям спортом і фізичному здоров'ю? Чи займаєтеся Ви та Ваш партнер спортом? 12. Хто був із Вами ніжний, цілував і пестив Вас, коли Ви були дитиною? 13. Яке значення має для Вас ніжність сьогодні? Чи відчуваєте Ви недолік ніжності? 14. Чи надавалося у Вашому домі великого значення смачній і повноцінній їжі? 15. Яке значення має для Вас паління? Як Ви реагуєте, коли Ваш партнер палить? Чи можете Ви відкрито висловити свою думку? 16. Яке значення має алкоголь для Вас, Вашого партнера й Вашої родини? 17. Чи регулярно Ви приймаєте призначені Вам ліки? Чи знаєте Ви, як вони діють, який ефект і яка побічна дія можливі? 18. Яке значення мають для Вас і Вашої родини ліки? 19. Як реагували Ваші батьки, коли Ви гралися зі своїм власним тілом (наприклад, сосання пальців, мастурбація)? 20. Як Вас карали (били, лаяли, позбавляли їжі, позбавляли ніжності й пещення і т.ін.)?
WIPPF (Peseschkian, Deidenbach)
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|