У зв'язку із створенням природного національного парку "Зелений світ" та необхідністю розробки проекту організації його території, охорони, відтворення та рекреаційного використання його природних об' єктів і комплексів, створення системи охорони його територій та об'єктів виникла потреба розмежувати функції існуючих територіальних управлінсько-контролюючих структур і служби охорони цього парку.
Обласне управління екологічної безпеки області вважає, що контролюючі повноваження служби охорони національного природного парку мають поширюватись виключно на забезпечення дотримання правового режиму в заповідній зоні, зони регульованої та стаціонарної рекреації. Забезпечення дотримання вимог охорони довкілля, природних властивостей об'єктів і комплексів та нормативів екологічної безпеки у господарській зоні слід залишити за відповідними міжрайонними та районними державними екологічними інспекціями державного управління екологічної безпеки області.
Новостворена дирекція національного природного парку заперечувала проти такого розподілу повноважень, вважаючи, що територія і природні комплекси національного природного парку є самостійним об'єктом правової регламентації, управління і контролю, а тому у визначених межах вказаного парку мають поширюватись юрисдикція і контроль за дотриманням правового режиму парку тільки спеціалізованої служби охорони. Створеної відповідно до положення, затвердженого Мінекономбезпеки України.
Для врегулювання колізії, що виникла, сторони звернулись за юридичною консультацією до юридичного управління.
Визначити характер і коло суспільних правовідносин.
Дати характеристику особливостей правового режиму національного природного парку.
Дати аргументовану письмову консультацію по справі.