5.1.Закон України про освіту, інші законодавчі і нормативно – правові акти та документи з питань навчання та виховання, державну мову відповідно до чинного законодавства про мови України. Нормативні документи з питань безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу.
5.2.Правила внутрішнього розпорядку школи.
5.3.Правила безпечної експлуатації спортобладнання, протипожежної безпеки, енерго-безпеки, надання першої медичної допомоги у разі нещасних випадків.
5.4.Правила виробничої санітарії та гігієни праці.
5.5.Правила користування засобами пожежогасіння та індивідуального захисту.
5.6.Шляхи евакуації учнів на випадок екстремальних ситуацій.
5.7.Особливості змісту навчальних програм із фізичної культури.
5.8.Норми оцінювання знань, умінь і навичок учнів.
5.9.Вимоги до ведення навчальної документації школи.
5.10.Основні методи навчання, їхню класифікацію.
5.11.Зміст і засоби оптимізації процесу навчання.
5.12.Психологічні основи диференційованого навчання.
5.13.Суть уроку як основної форми процесу навчання і виховання.
5.14.Підходи до вибору форм, засобів і методів навчання з урахуванням конкретних умов.
5.15.Основи формування системності знань школярів.
5.16.Особливості функціонування учнівського колективу як засобу виховання школярів.
5.17.Педагогічні основи учнівського самоврядування у школі.
5.18.Методику підготовки, проведення й аналізу виховних заходів та роботи з батьками.
5.19.Сучасні методики навчання фізичної культури.
5.20.Основну і додаткову літературу, програму з фізичної культури.
5.21.Форми і методи удосконалення педагогічної майстерності, узагальнення педагогічного досвіду.