Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Повинен знати

Вчитель фізичної культури повинен знати:

5.1.Закон України про освіту, інші законодавчі і нормативно – правові акти та документи з питань навчання та виховання, державну мову відповідно до чинного законодавства про мови України. Нормативні документи з питань безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу.

5.2.Правила внутрішнього розпорядку школи.

5.3.Правила безпечної експлуатації спортобладнання, протипожежної безпеки, енерго-безпеки, надання першої медичної допомоги у разі нещасних випадків.

5.4.Правила виробничої санітарії та гігієни праці.

5.5.Правила користування засобами пожежогасіння та індивідуального захисту.

5.6.Шляхи евакуації учнів на випадок екстремальних ситуацій.

5.7.Особливості змісту навчальних програм із фізичної культури.

5.8.Норми оцінювання знань, умінь і навичок учнів.

5.9.Вимоги до ведення навчальної документації школи.

5.10.Основні методи навчання, їхню класифікацію.

5.11.Зміст і засоби оптимізації процесу навчання.

5.12.Психологічні основи диференційованого навчання.

5.13.Суть уроку як основної форми процесу навчання і виховання.

5.14.Підходи до вибору форм, засобів і методів навчання з урахуванням конкретних умов.

5.15.Основи формування системності знань школярів.

5.16.Особливості функціонування учнівського колективу як засобу виховання школярів.

5.17.Педагогічні основи учнівського самоврядування у школі.

5.18.Методику підготовки, проведення й аналізу виховних заходів та роботи з батьками.

5.19.Сучасні методики навчання фізичної культури.

5.20.Основну і додаткову літературу, програму з фізичної культури.

5.21.Форми і методи удосконалення педагогічної майстерності, узагальнення педагогічного досвіду.


Читайте також:

  1. А) знати
  2. Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.
  3. Але якщо повірений узнав чи повинен був узнати про припинення доручення, довіритель не виплачує винагороду і не відшкодовує збитки, якщо повірений продовжує виконувати доручення.
  4. Боржник повинен виконати зобов’язання особисто , а кредитор повинен його особисто прийняти – за загальним правилом.
  5. В результаті вивчення дисципліни студент повинен
  6. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  7. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  8. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  12. Важливо знати, що...




Переглядів: 361

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відповідальність | Кваліфікаційні вимоги

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.