Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обов’язки студента-практиканта

 

В період проходження педагогічної практики студент-практикант зобов’язаний:

- виконувати правила внутрішнього розпорядку, розпорядження| адміністрації навчального закладу і керівника практики;

- виконувати всі види робіт, передбачені програмою педагогічної практики;

- ретельно готуватися до проведення навчально-виховної роботи з|із| учнями;

- складати конспекти, писати план і аналіз роботи; затверджувати їх у методиста і вчителя з фізичної культури|;

- бути присутнім на всіх видах педагогічної практики; активно брати участь в аналізі занять; вести щоденник практики за встановленою формою; бути присутнім на практиці (пропуск лише у разі хвороби). Пропущений день практики відпрацьовується в терміни, встановлені методистом групи; активно допомагати вчителю, виконувати суспільно-трудову роботу;

- пам’ятати, що він є представником факультету, його викладацького і студентського колективу. Тому повинен бути зразком організованим і коректним; суворо дотримуватися правил техніки безпеки.


3. ЗМІСТ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З РОЗДІЛІВ ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Організаційна робота:

1. Прийняти участь у настановній конференції.

Педагогічна практика починається з настановної конференції. Виступають: декан, керівники практики по університету і факультету, методисти, викладачі кафедр педагогіки і психології, гігієни.

2. Розробити індивідуальний план педагогічної практики.

3. Скласти звіт-характеристику за підсумками практики.

4. Підготовити звіт з усіх завдань практики.

5. Прийняти участь у підсумковій конференції.

 

Навчальна робота студента-практиканта:

1. Переглянути 1-2 уроки з фізичної культури, які проводив учитель.

2. Ознайомитися з програмою з фізичної культури для загальноосвітніх шкіл всіх ступенів.

3. Самостійно провести студентом-практикантом не менше 12 уроків з фізичної культури в усіх вікових групах.

4. Мати матеріали планування та обліку навчальної роботи.

5. Вміти оцінювати ефективність уроку з фізичної культури на підставі педагогічного аналізу, показників загальної та моторної щільності уроку, фізіологічної кривої уроку.

6. Виконати завдання з теорії та методики фізичної культури, гігієни, педагогіки та психології.

 

Позакласна робота студента-практиканта:

1. Ознайомитися з організацією та проведенням фізкультурно-оздоровчої роботи у школі.

2. Підготувати і провести один позакласний захід з фізичної культури.

 

Науково-дослідна робота студента-практиканта:

1. Виконати завдання керівника курсової або дипломної роботи.

 

Виховна робота студента-практиканта:

1. Студенти на протязі педагогічної практики виконують обов’язки класного керівника обраного класу.

2. Студентам-практикантам необхідно виконати завдання з педагогіки та психології.


4. ЗАЛІКОВА ДОКУМЕНТАЦІЯ З ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

 

І. Документація і завдання з ТМФВ:

1. Щоденник практиканта, у якому фіксується вся документація та щоденна робота з практики.

2. Індивідуальний план роботи на весь термін практики.

3. Тези бесід з завучем та викладачем фізичної культури.

4. Поурочний план на відповідну чверть або семестр для всіх вікових груп (не менш 3).

5. Не менше 12 конспектів уроків з фізичної культури для всіх вікових груп у закріплених класах.

6. Два педагогічних аналізів уроків з фізичної культури.

7. Хронометраж та фізіологічна крива двох уроків з фізичної культури.

8. План спортивно-масових заходів на період практики.

9. Звіт про роботу за завданням керівника курсової роботи.

10. Розроблений сценарій позакласного заходу з учнями на тему фізичної культури.

11. Завдання з курсової роботи з теорії і методики фізичного виховання. Для підготовки матеріалу до курсової роботи в період педагогічної практики студенти досліджують фізичний розвиток, фізичну підготовленість учнів, оцінюють функціональний стан організму за показниками серцево-судинної та дихальної систем, вивчають відношення учнів до фізичної культури і спорту. До початку практики студент за допомогою керівника визначає методи дослідження і зміст педагогічного експерименту.

12. Звіт практиканта:

- у якій школі проходив практику;

- виконання програми практики та індивідуального плану;

- перелік і обсяг виконаної роботи;

- труднощі, які траплялися у роботі практиканта;

- що корисного надала практика;

- зауваження та побажання для покращення педагогічної практики.

13. Відомість-характеристика.

Під кожним видом навчально-методичної і фізкультурно-оздоровчої роботи повинні бути підписи вчителя з фізичної культури.

Примітка: пункт І перевіряє методист з ТМФВ.

ІІ Завдання з гігієни, педагогіки та психології:

Завдання з гігієни, педагогіки та психології видаються методистами на настановній конференції або в індивідуальному порядку.

Примітка: пункт ІІ перевіряють відповідні методисти.

Після закінчення практики кожен студент упродовж десяти днів зобов’язаний надати:

1) звітну документацію та довідку-характеристику методисту факультету;

2) звітну документацію методисту з гігієни;

3) звітну документацію методисту з педагогіки та психології;

4) завдання з курсової роботи з дисципліни «Теорія і методика фізичного виховання».

Підсумкова оцінка з виробничої педагогічної практики складається з оцінок методиста з ТМФВ, методиста з гігієни, методиста з педагогіки та психології. Підсумкову оцінку виставляє керівник практики.

Підсумки практики підводяться на звітній конференції не пізніше, ніж через 10 днів після закінчення практики.

Присутність всіх студентів та методистів обов’язкова.

Методисти готують виступ, у якому висвітлюють підсумки проходження виробничої педагогічної практики, її значення та пропозиції.

Студенти-практиканти також готують індивідуальний звіт, який повинен мати такий зміст: обсяг фактично виконаної роботи за основними розділами програми педпрактики і самооцінка якості його виконання; що викликало особливий інтерес у роботі, що вдалося краще і які труднощі були в роботі; які нові знання отримали, педагогічні уміння і навички; особисті висновки з організації практики, якості керівництва з боку школи, університету; пропозиції щодо удосконалення окремих сторін організації практики.

 



Читайте також:

  1. V Обов’язки Ради
  2. Аліментні обов’язки батьків і дітей
  3. Взаємні обов’язки матері, батька та дитини утримувати одне одного
  4. Взаємні права та обов’язки батьків і дітей.
  5. Відповідальність аудиторів. Права та обов’язки аудиторів
  6. Головні розпорядники бюджетних коштів. Їх права та обов’язки
  7. Джерела забруднення навколишнього природного середовища у військах. Обов’язки сержанта в галузі охорони довкілля
  8. Договори, в яких кожна із сторін має і права і обов’язки, називають двосторонніми, або взаємними.
  9. Екологічні права та обов’язки громадян
  10. Завдання та обов’язки
  11. Завдання, права і обов’язки комісії з питань ОП.
  12. Завдання, права та обов’язки суб’єктів підприємницької діяльності




Переглядів: 1866

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТА, ЗАВДАННЯ І ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ | ЗРАЗКИ ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ З ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАКТИКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.