Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МЕТА, ЗАВДАННЯ І ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

 

Педагогічна практика в школі має великі можливості організаційно-змістовного плану при підготовці вчителів фізичної культури, забезпечуючи зв’язок між теоретичним навчанням студентів і їх майбутньою самостійною професійною діяльністю.

Мета практики набуття та закріплення студентами практичних умінь та навичок організації та методики проведення уроків з фізичної культури, фізкультурно-оздоровчої та позакласної роботи зі школярами усіх вікових груп, формування позитивного ставлення до майбутньої професії, виховання любові до дітей і почуття відповідальності за його здоров’я і фізичний розвиток.

Завдання практики:

1. Сприяти досягненню студентами професійної ерудиції, глибини, систем­ності спеціальних знань і навичок, професійно значущих якостей особистості, і на цій основі формуванню умінь вільно орієнтуватися в різних педагогічних ситуаціях, самостійно і творчо вирішувати весь комплекс питань навчання і виховання школярів, які входять в компетенцію учителя фізкультури і педагога-вихователя.

2. Ознайомити студентів з змістом, системою і особливостями роботи класного керівника, з учнями різних вікових груп і завданнями, формами ор­ганізації виховної роботи в загальноосвітній школі.

3. Навчити студентів таким видам педагогічної діяльності учителя фізкультури :

а) проведенню уроків в молодших (І-ІV) класах, середніх (V-ІХ) і старших (Х-ХІ) класах відповідно шкільної програми з переважним використанням методу індивідуальних завдань і змагальних елементів колового тренування;

б) основам організації роботи спортивних секцій, організацій підготовки збірних команд школи до участі у спортивних змаганнях;

в) самостійної організації і проведенню навчально-тренувальних занять в спортивних секціях;

г) елементам керівної діяльності по організації роботи осередку (клубу спортивної спілки учнівської молоді загальноосвітньої школи);

д) використанню на практиці загальноприйнятих методів вивчення міжособових відносин в колективі класу, виявлення рівня фізичного розвитку, фізичної підготовленості і стану здоров’я учнів з метою розробки рекомендацій до вибору спортивної спеціалізації.

4. Виховання у студентів стійкого інтересу до професії викладача фізичної культури, потреби у педагогічній самоосвіті, вироблення творчого підходу до самостійної педагогічної діяльності;

5. Ознайомлення студентів з передовим досвідом роботи з фізичного виховання у школі та навчити їх використовувати цей досвід у самостійній роботі.

Організація практики на всіх етапах будується з урахуванням|з врахуванням| обов’язкового виконання державних вимог до мі­німуму| змісту|вміст| і рівню підготовки випускників у відповідності зі спеціальністю і кваліфікацією, яку вони|із| отриму|одержувати|ють і передбачає безперервність, комплектність|, послідовність оволодіння студентами професійною| діяльністю відповідно до програми практики, що передбачає логічний взаємозв’язок і поєднання теоретичного і практичного етапів навчання|вчення| і їх преем­ственность|.

Студенти денного відділення проходять виробничу педагогічну практику у загальноосвітніх школах на третьому курсі в VI семестрі на посаді вчителя фізичної культури (тривалість практики 5 тижнів), заочного відділення – на IV курс (VIІ семестр).

Базами проходження практики є загальноосвітні школи, які відповідають необхідним умовам для організації і проведення практики. Закріплення баз практики здійснюється університетом і адміністрацією школи на основі договорів. Школу для проходження виробничої педагогічної практики студенти обирають за власним бажанням (місцем проживання, за місцем роботи).

Оцінка по практиці або залік прирівнюється до оцінок (залікам) по теоретичному навчанню і враховується при підведенні підсумків загальної успішності студентів. Студенти, що не виконали програми практики з поважної причини, проходять практику повторно, у вільний від навчання| час.

Загальна оцінка з педагогічної практики студентам виставляється з урахуванням оцінок завдання з теорії та методики фізичного виховання (ТМФВ), гігієни, психології та педагогіки. Найбільш вагомою оцінкою є оцінка завдання з теорії та методики фізичного виховання. Керівник практики має право виставляти оцінку з виробничої педагогічної практики тільки за завдання з ТМФВ, але при цьому загальна оцінка знижується в залежності від кількості невиконаних завдань.

Завдання з гігієни, педагогіки та психології видаються методистами на установчій конференції або в індивідуальному порядку.

В процесі практики у студентів формуються такі уміння і навички:

- здійснювати планування та контроль навчально-виховного процесу в умовах школи;

- здійснювати керівництво пізнавальною діяльністю школярів: висувати та вирішувати освітні виховні та оздоровчі задачі, свідомо вибирати та застосовувати засоби, форми та методи навчання руховим діям, вихованню фізичних якостей;

- самостійно проводити виховну роботу з учнями та спрямовувати процес їх самовиховання (використовувати різноманітні методи та прийоми педагогічного впливу), пропагувати фізичну культуру та спорт серед школярів та їх батьків;

- вивчати та формувати особистість школяра, колектив учнів з урахуванням вікових та індивідуально-типологічних та соціально-психологічних особливостей умов проведення занять фізичними вправами;

- аналізувати та узагальнювати передовий педагогічний досвід у сфері фізичної культури та спорту.

При організації та проведенні практики в школі методисти орієнтується на реалізацію наступних методичних положень. Практика зі спеціальності повинна носити виражений освітньо-виховний характер. Необхідно доповнювати і збагачувати у процесі практики теоретичну підготовленість студентів, вчити їх використовувати основні положення дисциплін навчального плану для рішення неминуче виникаючих практичних завдань фізичного виховання школярів.

В процесі практики студенти опановують передовий досвід викладання, сучасними методами навчання та виховання засобами фізичного виховання.

Робота студента на практиці будується із розрахунку 6-ти годинного робочого дня та складається із:

1) навчально-методичної та фізкультурно-оздоровчої роботи;

2) позакласної роботи з фізичної культури;

3) навчально-виховної роботи;

4) науково-дослідної роботи;

5) роботи зі шкільною навчально-методичною документацією та літературою.



Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. Cum in corpore dissentiatur, apparet nuliam esse emptionem (D. 18.1. 9. рr.). - Когда есть разногласие в отношении самого предмета, то продажа, очевидно, недействительна.
  4. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  5. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  6. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  7. II. Завдання на проект.
  8. II. Організація і проведення спортивних походів
  9. II. Організація перевезень
  10. II. Організація перевезень
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 517

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Взаємовідносини | Обов’язки студента-практиканта

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.