Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Make up a survey on the attributes that are important to customers when choosing a hotel in your city. Add some more attributes and point out the sources of information.

Attribute Importance rating Performance rating Source of information
  (1 = not important at all; (1 = poor; 5 = excellent)  
  5 = very important)    
Timeliness of service      
Cleanliness      
Quality of food      
Menu variety      
Employee friendliness      
Atmosphere      
Value for the price paid      
  ..........      

Читайте також:

  1. ADDITIONAL INTERNET RESOURCES
  2. Agree or disagree with the following statements. Give your arguments to support your viewpoint.
  3. And Natural Resources Use.
  4. Appointment with a Dentist
  5. AT THE HOTEL
  6. AT THE HOTEL
  7. B) Comment on the letter above. Point out in what it differs from Judy's earlier letters (see the text). Explain the last line of this letter. Is Judy quite serious here?
  8. B. Express your personal point of view regarding the challenges that are in store for us in terms of preserving the environment and saving the humankind in the near future.
  9. Booking a hotel
  10. C. Answer questions to the text. Make up a dialogue on the basis of this information.
  11. Choose a hotel in your city and describe some of the market segments that the hotel targets at. What variable(s) did the hotel use to segment its overall market?
  12. Choosing a Career




Переглядів: 606

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Data Collection Methods for Market Research | Unit 5 Consumer market

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.