МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Управління проектамиПроект і управління проектом РОЗДІЛ 3. УПРАВЛІННЯ ПРОГРАМНИМ ПРОЕКТОМ Висновок Таким чином, у сучасній педагогіці має місце багатоваріантність форм і методів інноваційного навчання, спрямованих на якісне засвоєння знань студентами, розвиток їх розумової діяльності, виявлення умінь та навичок критичного осмислення проблем, набуття досвіду самостійного опрацювання навчального матеріалу, пошукової роботи, набуття якостей, які стануть у нагоді в подальшому житті.
Поняття «проекту» Термін «проект» походить від латинського projectus, що означає «кинутий вперед», вперше був застосований Юлієм Цезарем в Записках про Галльську війну. Відомі декілька визначень проекту: - це довільна низка дій або задач з визначеною метою, що буде досягнута в рамках виконання деяких завдань, які характеризуються визначеними датами початку та закінчення, межами фінансування і ресурсами (Гарольд Керцнер[1]); - одноразова робота, яка має визначені дати початку та закінчення, ясно визначені цілі, можливості і, як правило, бюджет (Д. Льюіс[2]). Характеристики проекту: - мета проекту; - унікальність; - обмеженість в часі; - обмеженість ресурсів; - складність; - невизначеність; - передбачуваність. Таким чином, проект – це достатньо складний вид діяльності, яким складно керувати в силу його унікальності та обмеженості ресурсів та часу. Різні визначення поняття «управління» Управління – це: - функція організованих систем різної природи (біологічних, соціальних, технічних), яка забезпечує зберігання їх визначеної структури, підтримку режиму діяльності, реалізацію їх програм та цілей; - керівництво, напрямлення будь-чиєї діяльності; - зміна стану об’єкту, системи або процесу, що веде до досягнення поставленої мети. З точки зору останнього (найбільш підходящого для нас) визначення суттєвим є: - наявність цілі управління, яка вимірюється (функції цілі); - наявність (можливість) управління (керуючої дії, яка впливає на зміну функції цілі); - наявність вимірювань стану об’єкту або процесу; - обмеженість управління.
Найбільш повним вважається визначення, сформульоване РМІ в РМВОК: «Управління проектом – це наука і мистецтво керівництва і координації людських та матеріальних ресурсів впродовж життєвого циклу проекту шляхом застосування сучасних методів і техніки управління для досягнення визначених у проекті результатів по складу та об’єму робіт, вартості, часу, якості та задоволенню учасників проекту»[3]. Управління проектом ґрунтується на двох принципах: - вміння – знання принципів і методів управління проектом (планування, організація, складання графіків, контроль, управління та відстеження); - навички – досвід в області управління – застосування вміння для досягнення цілей в конкретних умовах. Управління проектами як дисципліна з’явилось в 50-х роках ХХ століття, що було викликано необхідністю координації робіт у великих проектах з розробки озброєнь та освоєнню космосу (США). Розроблялись методи управління проектами, серед яких найбільш відомими є: - метод критичного шляху – МКШ (CPM – Critical Path Method); - метод аналізу і оцінки програм PERT (Program Evaluation and Review Technique). Читайте також:
|
||||||||
|