Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

В ході практичного заняття студенти розглядають особливості взаємодії лікарських речовин та компонентів їжі, оволодівають методикою призначення лікувально-дієтичного харчування з урахуванням особливостей медикаментозної терапії, що проводиться.

Після знайомства з матеріалами, які представлені в методичній розробці, студенти одержують у викладача ситуаційні задачі і використовуючи таблиці №1-3 призначають відповідний стіл лікувально-дієтичного харчування хворому, з урахуванням особливостей медикаментозної терапії, дають конкретні рекомендації хворому щодо необхідних та заборонені продуктів харчування та методики прийому лікарських препаратів.

Їжа, яка є життєво необхідною потребою організму, джерелом поживних і смакових речовин, що забезпечують гомеостаз і підтримку на високому рівні життєво-необхідних фізіологічних процесів за різних умов трудової діяльності, у разі виникнення певних обставин може бути причиною і чинником виникнення захворювань як інфекційної, так і неінфекційної природи.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 1 | Особливості взаємодії між харчовими продуктами та лікарськими засобами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.