Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні основи медичного контролю за станом здоров’я дітей і підлітків,

Що мешкають на радіаційно-забруднених територіях

Для забезпечення багаторічного контролю за станом здоров’я дітей, що постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС організована структура Національного реєстру України, який відповідно до існуючої системи охорони здоров’я передбачає виділення районного, обласного та державного рівнів управління (додаток 2).

Розроблена структурно-функціональна модель управління медичним забезпеченням дітей і підлітків, яка передбачає чітку етапність надання спеціалізованої медичної допомоги та проведення цільової диспансеризації дитячого населення, що мешкає на забруднених територіях (додаток 3).

Проведення медичного контролю за станом здоров’я дітей, що проживають на радіаційно-забруднених територіях потребує здійснення постійного комплексного нагляду-диспансеризації за участю педіатра, ендокринолога, гематолога і радіолога. Усім дітям рекомендовано двічі на рік проводити ультразвукове та гормональне обстеження стану гіпофізарно-тиреоїдної, надниркової та статевої систем.

Диспансерний нагляд за дітьми, що мешкають у зоні тривалої дії малих доз радіації, обов’язково повинен передбачати дослідження показників оксидантної та імунної систем, визначення гормонального профілю організму та ультразвукове сканування ендокринних залоз.

 

Регламенти опромінення населення, що проживає на територіях з підвищеним рівнем радіоактивного забруднення внаслідок аварії на Чорнобильський АЕС

Якщо з урахуванням природнокліматичної та комплексної екологічної характеристики конкретних територій опромінення населення перевищує 1мЗв (0,1 бер) за рік, то таке становище потребує вжиття заходів щодо радіаційного захисту населення та інших спеціальних втручань, спрямованих на обмеження додаткового опромінення та забезпечення нормальної господарської діяльності.

Відповідно до рівня щільності забруднення ґрунту виділено 4 зони радіоактивного забруднення:

1 — зона відчудження (активність ґрунту за Сs — понад 40 Ки/км2, річна еквівалентна доза — десятки бер).

2 — зона обов’язкового відселення (активність ґрунту за Cs — 15-40 Ки/км2, річна еквівалентна доза — вище 0,5 бер).

3 — зона гарантованого добровільного відселення (активність ґрунту за Cs — 5-15 Ки/км2, річна еквівалентна доза — вище 0,1 бер).

4 — зона посиленого радіаційного контролю (активність ґрунту за Cs — 1-5 Ки/км2, річна еквівалентна доза — 0,05-0,1 бер).

 

Заходи щодо захисту населення, що мешкає на радіаційно-забруднених


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Фізичні основи механіки
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. III. Актуалізація опорних знань дітей та їхнього життєвого досвіду.
  6. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  7. IV. Питання самоконтролю.
  8. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  9. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  11. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  12. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок




Переглядів: 822

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стан здоров’я дітей, що мешкають на радіаційно-забруднених територіях та фактори, що його формують | Територіях у післяаварійний період

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.