Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

 

В ході практичного заняття студенти засвоюють методику складання та гігієнічної оцінки режиму дня і розкладу занять для школярів різного віку, а також основні принципи гігієнічної оцінки навчальних посібників вивчають сучасні методики гігієнічної оцінки організації фізичного та трудового навчання дітей і підлітків, проведення лікарсько-професійної консультації, професійного відбору та прогнозування успішності професійної діяльності учнів.

 

Методики гігієнічної оцінки режиму дня, розкладу занять, організації і проведення уроку та шкільних підручників

 

З метою здійснення гігієнічної оцінки режиму дня дітей і підлітків використовують методи анкетування, інтерв'ювання та хронометражних спостережень.

В ході досліджень необхідно отримати інформацію про наявність та тривалість у режимі дня основних режимних елементів (повноцінний сон, навчальна діяльність у школі, регулярне харчування, відпочинок з перебуванням на свіжому повітрі, підготовка домашніх завдань, виконання домашніх обов'язків, вільний час на індивідуальні інтереси дитини), правильність та доцільність їх чергування, відповідають їх тривалим фізіологічним потребам та стану здоров'я, віково-статевим, анатомо-фізіологічним і функціональним особливостям організму та індивідуальним схильностям дитини.

У ході складання режиму дня необхідно вказати початок і кінець кожного елементу впродовж доби від пробудження до сну. Приблизна схема режиму дня учнів різного віку та сумарне кількість годин для виконання різних видів діяльності та відпочинку школярів наведені в табл. 1 і 2.

 

Таблиця 1

Приблизна схема режиму добової діяльності учнів різного віку

 

Елементи режиму добової діяльності 6-8 років 9-10 років 11-12 років 13-14 років 15-16 років
Пробудження 700 700 700 700 700
Ранкова гімнастика, ранковий туалет, процедури загартовування та прибирання постелі 700 — 730 700 — 730 700 — 730 700 — 730 700 — 730
Сніданок 700 — 750 700 — 750 700 — 750 700 — 750 700 — 750
Дорога у школу 750 — 820 750 — 820 750 — 820 750 — 820 750 — 820
Навчальні заняття у школі (вступна гімнастика, уроки, сніданок на великій перерві), позакласні заняття 820 —1230 820-1330 820 —1400 820 —1400 820 —1430
Дорога зі школи додому (прогулянка) 1230-1300 13зо -14оо 1400-1430 1400-1430 1430-1500
Обід 13О0-1330 1400-1430 1430-1500 1430-1500 1500-1530
Відпочинок після обіду (сон для дітей 6-8 років) 1330-1430
Перебування на свіжому повітрі, прогулянка, рухливі ігри та розваги 1430-1630 1430-1730 1500-1700 1500-1700 1530-1700
Приготування домашнього завдання 16°°-1700 (1730) 1700-1900 1700-1930 1700-2000 1700-2000
Перебування на свіжому повітрі 1700(1730) -1900
Вечеря та вільний час (творча діяльність, читання літератури, допомога сім'ї, музика, конструювання, ручна праця) 1900-2000 1900-2030 19зо-21оо 2000-2100 2000-2130
Приготування до сну та вечірній туалет 2000-2030 2030-2100 2100-2130 2100-2130 2130-2200
Сон 2030-700 2100-700 2130-700 2130-700 2230-700

 

Таблиця 2


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 343

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стандартизована шкала оцінки функціональної готовності дітей до вступу у школу | Сумарна кількість годин для різних видів діяльності та відпочинку школярів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.