Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Результати самоосвіти

Результат самоосвіти може подаватися у формі:

 

- доповіді, виступи на семінарі, педагогічні раді, методичному об`єднанні;

 

- реферату;

 

- програми;

 

- методичного посібника;

 

- статті до фахового видання;

 

- дидактичного матеріалу;

 

- науково-методичної розробки;

 

- проекту;

 

- методичного чи діагностичного кейсу тощо.

 

З появою в роботі вчителя комп’ютера та Інтернету значно підвищуються можливості педагогічної самоосвіти. З`являються нові теми, цікаві завдання та способи їх розв’язання, нові способи самореалізації, що з`явилися у педагога через появу нових засобів самоосвіти:

 

- розробка електронних уроків, посібників тощо;

 

- розробка пакету тестового матеріалу в електронному вигляді;

 

- розробка пакету стандартного поурочного планування з теми чи групи тем;

 

- комплект дидактичного матеріалу з предмета: самоосвітні, практичні, контрольні роботи;

 

- розробка комплекту роздаткового матеріалу з предмета;

 

- створення термінологічного словника з предметної теми, розділу;

 

- кабінет інформаційних технологій;

 

- розробка тематичних класних годин, батьківських зборів чи позакласних заходів;

 

- розробка навчальних проектів;

 

- розробка пакету олімпіадного матеріалу для підготовки учнів;

 

- проект особистої методичної веб-сторінки;

 

- база даних питань і задач з предмета;

 

- створення електронної бібліотеки творів художньої літератури згідно програм;

 

- зв'язок самоосвіти з практичною діяльністю педагога (результатом самоосвіти повинне стати підвищення якості навчально-виховного процесу).

 

Систематичність і послідовність самоосвіти, безупинний характер роботи, постійне ускладнення змісту й форми самоосвіти. Принцип безперервності виявляється в трьох напрямках: теоретична підготовка за фахом, практичне удосконалення методів навчання й виховання учнів. Вивчення результатів свого психологічного впливу на учнів.

 

Комплексний підхід у доборі змісту й організації обраної теми по самоосвіті (крім методичних знань, вивчати інші галузі науки: педагогіку, психологію, фізіологію, культурологію, соціологію, дидактику). Комплексний підхід виявляється також у виборі форм і методів самоосвіти, в орієнтації на самостійність і активність педагога.

 

Індивідуальний характер самоосвіти як самої гнучкої форми одержання знань. Індивідуальний характер самоосвіти не виключає і колективних форм роботи.

 

Гласність і наочність результатів самоосвітньої роботи в педагогічному колективі, школі, районі, області. Цим створюються умови, можливості для об’єктивного аналізу досягнень і недоліків у навчально-виховній роботі школи.

 

Створення в школі певних умов – стимулів звертання педагогів до нових наукових досягнень і фактами передового педагогічного досвіду. Цьому сприяє відвідування й аналіз відкритих уроків, демонстрація позакласної роботи з учнями, наробки етичних бесід.

 

Завершеність самоосвітньої роботи на кожному її етапі (участь у семінарах, інформація на засіданні м/о, кафедри, складання доповіді чи реферату, участь у педагогічних читаннях, науково-практичних конференціях).

 

Отже, самоосвіта вчителя здійснюється при наявності таких ознак:

 

- самоосвіта як процес пізнання передбачає не просте закріплення професійних знань і засвоєння уже відомої наукової інформації, а має на меті одержання нових наукових методичних знань, практичних навичок;

 

- самоосвіта повинна бути безупинною, поповнення нових знань може здійснюватися на основі попередньої підготовки педагогів;

 

- самоосвіта повинна сприти оволодінню педагогом застосування професійних знань у його практичній діяльності.

 


Читайте також:

  1. IX. Зміст рішення про результати розгляду скарги та його вручення
  2. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  3. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  4. Аналіз звіту про фінансові результати
  5. Аналіз звіту про фінансові результати підприємства
  6. Безробіття: результати досліджень
  7. Валідація НАССР- отримання об'єктивного доказу того, що елементи НАССР-плану результативні.
  8. Використовувати отримані результати для координування майбутніх зусиль і підвищення відповідальності керівництва
  9. Вплив експериментатора на результати дослідження. Способи контролю.
  10. Вплив облікової політики на результати управлінських рішень
  11. Де, р.100.ф.№2 – “Прибуток” – Фінансові результати від операційної
  12. Доплати та премії за кінцеві результати виробництва




Переглядів: 571

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст і структура самоосвіти | Умови ефективності самоосвіти педагога

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.