Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Засоби дистанційного навчання

Дистанційне навчання - це навчання, при якому надання учню істотної частини навчального матеріалу і більша частина взаємодії з викладачем здійснюється з використанням сучасних інформаційних технологій: супутникових зв'язків, комп'ютерних телекомунікацій, національного і кабельного телебачення, мультимедіа, навчальних систем.

Особливістю дистанційного навчання є надання можливості самим одержувати необхідні знання, користуючись розвиненими інформаційними ресурсами, наданими сучасними інформаційними технологіями. Інформаційні ресурси дистанційного навчання: бази даних і знань, комп'ютерні, в тому числі мультимедіа, навчальні та контролюючі системи, відео - і аудіозаписи, електронні бібліотеки разом з традиційними підручниками і методичними посібниками створюють унікальне розподілене середовище навчання, доступне широкій аудиторії.

Дистанційне навчання інтегрує всіх існуючі засоби навчання і придає їм якісно новий рівень.

Передбачається велика кількість завдань, розрахованих на самостійне пророблення, з можливістю надання щоденних консультацій.

В дистанційному навчальному процесі використовуються наступні засоби навчання:

1. Друковані видання.

2. Електронні видання на гнучких магнітних, лазерних або жорстких дисках.

3. Комп'ютерні навчальні системи в звичайному і мультимедійном варіантах.

4. Аудіальні навчально-інформаційні матеріали.

5. Відео навчально-інформаційні матеріали.

6. Лабораторні дистанційні практикуми.

7. Тренажери.

8. Бази даних і знань з дистанційним доступом.

9. Електронні бібліотеки з дистанційним доступом.

10. Дидактичні матеріали на основі експертних навчальних систем.

11. Дидактичні матеріали на основі геоінформаційних систем.

12. Комп'ютерні мережі.

13. Телевізійні передачі.

Центральною ланкою СДО є засоби телекомунікації і їхня транспортна основа. Вони використовуються для забезпечення освітніх процесів: необхідними навчальними і навчально-методичними матеріалами, зворотним зв'язком між викладачем та студентом, обміном управлінською інформацією всередині системи ДН, виходом в міжнародні інформаційні мережі, а також для підключення до СДО зарубіжних користувачів.

Електронна пошта економічно і технологічно є більш ефективною технологією, що може бути використана в процесі навчання для передачі навчальних курсів і забезпечення зворотного зв'язку студента з викладачами. Якщо студенти мають постійний доступ до персонального комп'ютера з модемом і телефонним каналом, електронна пошта дозволить реалізувати гнучкий інтенсивний процес консультацій.

Відеоконференції з використанням комп'ютерних мереж дозволяють організувати відео зв'язок з мінімальними витратами. Даний тип відео конференцій може бути використаний для проведення семінарів в групах, індивідуальних консультацій. Окрім передачі звука і відео зображення комп'ютерні конференції забезпечують можливість спільного управління зображенням на комп'ютері: створення креслень та малюнків на відстані, передачею фотографічних та рукописних документів.

 


Читайте також:

  1. II. Основні засоби
  2. III. Медико-відновлювальні засоби
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 1329

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Центри дистанційного навчання | Кадрове забезпечення дистанційної освіти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.