Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПР в бізнесі.

1. Поняття, функції та основні напрями діяльності служб PR у соціальних організаціях.

2. Структура служб PR та основні напрями діяльності конкретних співробітників PR.

3. ПР в бізнесі.

1. Поняття, функції та основні напрями діяльності служб PR у соціальних організаціях.

Служба «Зв'язки з громадськістю» – особливий структурний підрозділ організації, невід'ємна частина її системи управління, яка сприяє забезпеченню згоди як власне колективу організації, так і зовнішньої політики з декларованою політикою і реальною практикою функціонування цієї організації.

Перед будь-якою PR-службою стоять такі основні завдання:

1. постійно надавати керівництву організації інформацію про думку громадськості з того чи іншого напрямку діяльності організації, про реакцію цієї громадськості на проведені акції;

2. намагатися підтримувати довіру до керівництва організації;

3. поліпшувати відносини між організацією і її цільовою аудиторією, яка може бути найрізноманітнішою в залежності від занять організації.

Перша служба зв'язків з громадськістю була створена після Першої Світової Війни адміністрацією президента Вільсона. Майже відразу після цього подібні служби з'явилися в залізничних і автомобільних компаніях, військово-промислових компаніях в Америці. Сьогодні в Західних країнах будь-яка велика фірма має окрему службу, а маленькі фірми-окремого PR-спеціаліста. У цих країнах до пріоритетних завдань PR-служб відноситься робота з організації міжособистісного спілкування співробітників, формування суспільної ментальності та корпоративної культури, інтерпретація стратегії і тактики організації, формування позитивного образу організації в очах громадськості.

У державній службі основними напрямками діяльності цих служб є:

1. інформаційне представництво організації на всіх рівнях державного управління;

2. представництво інтересів організації в законодавчих органах, центральних органах виконавчої влади, лобіювання там своїх інтересів;

3. вплив на процес законотворчості з тих питань, які зачіпають основні інтереси організації. Для цього формується громадська думка, готуються законопроекти та інші законодавчі ініціативи.

4. відстеження роботи всіх гілок влади в тих сферах, які зачіпають стратегічні інтереси організації.

Дозволити собі це можуть тільки впливові організації, у яких є значні фінансові та матеріальні ресурси.

Що стосується діяльності комерційних структур, там виділяють наступні напрямки:

1. діяльність із застосування засобів переконання, що спрямована на формування або зміну громадської думки з метою посилення конкурентоспроможності організації;

2. первинне інформування потенційного споживача про діяльність організації, її цілі і завдання;

3. пошук точок дотику з інтересами потенційних споживачів та підтримання з ними доброзичливих відносин;

4. формування потенційного споживача, нових загальних інтересів організації, нових запитів і потреб;

5. навіювання споживачу думки про пріоритетність тих його інтересів, які є спільними з організацією над усіма іншими інтересами.

Зазвичай ця служба виконує такі певні функції:

1. планування – визначення основних напрямів політики, цілей і методів;

2. координуюча – налагодження контактів з іншими структурами, з найбільш впливовими людьми;

3. адміністративна – встановлення принципів управління службою та її організація;

4. виробничо-функціонуюча, тобто планування, виробництво, розміщення інформаційно-рекламних матеріалів, підготовка матеріалів для керівництва організацією, проведення діагностики, моніторингу;

5. інтегруюча – з'єднує в собі наступні основні дії в організації:

- дослідницькі можливості, які планують можливості,

- організаторські, пов'язані з участю PR-менеджерів у реалізації заздалегідь запланованих заходів та експертні можливості, що проявляється в оцінці ефективності вже виконаної роботи і виявленні нових проблем для вирішення їх у майбутньому.


Читайте також:

  1. Відповідальність та етична поведінка у бізнесі.
  2. Етика індивідуальної відповідальності в бізнесі.
  3. Напрямки ПР в бізнесі.
  4. Основні форми корпоративної інтеграції в міжнародному бізнесі.
  5. Особливості діяльності підприємця в малому бізнесі.
  6. Питання 3. Особистісні якості, що сприяють і перешкоджають успіху в бізнесі.
  7. Роль і завдання PR в бізнесі. Оцінка ефективності даної діяльності




Переглядів: 747

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цілі впливу | Структура служб PR та основні напрямки діяльності конкретних співпрацівників PR.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.052 сек.