МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПР в бізнесі.1. Поняття, функції та основні напрями діяльності служб PR у соціальних організаціях. 2. Структура служб PR та основні напрями діяльності конкретних співробітників PR. 3. ПР в бізнесі. 1. Поняття, функції та основні напрями діяльності служб PR у соціальних організаціях. Служба «Зв'язки з громадськістю» – особливий структурний підрозділ організації, невід'ємна частина її системи управління, яка сприяє забезпеченню згоди як власне колективу організації, так і зовнішньої політики з декларованою політикою і реальною практикою функціонування цієї організації. Перед будь-якою PR-службою стоять такі основні завдання: 1. постійно надавати керівництву організації інформацію про думку громадськості з того чи іншого напрямку діяльності організації, про реакцію цієї громадськості на проведені акції; 2. намагатися підтримувати довіру до керівництва організації; 3. поліпшувати відносини між організацією і її цільовою аудиторією, яка може бути найрізноманітнішою в залежності від занять організації. Перша служба зв'язків з громадськістю була створена після Першої Світової Війни адміністрацією президента Вільсона. Майже відразу після цього подібні служби з'явилися в залізничних і автомобільних компаніях, військово-промислових компаніях в Америці. Сьогодні в Західних країнах будь-яка велика фірма має окрему службу, а маленькі фірми-окремого PR-спеціаліста. У цих країнах до пріоритетних завдань PR-служб відноситься робота з організації міжособистісного спілкування співробітників, формування суспільної ментальності та корпоративної культури, інтерпретація стратегії і тактики організації, формування позитивного образу організації в очах громадськості. У державній службі основними напрямками діяльності цих служб є: 1. інформаційне представництво організації на всіх рівнях державного управління; 2. представництво інтересів організації в законодавчих органах, центральних органах виконавчої влади, лобіювання там своїх інтересів; 3. вплив на процес законотворчості з тих питань, які зачіпають основні інтереси організації. Для цього формується громадська думка, готуються законопроекти та інші законодавчі ініціативи. 4. відстеження роботи всіх гілок влади в тих сферах, які зачіпають стратегічні інтереси організації. Дозволити собі це можуть тільки впливові організації, у яких є значні фінансові та матеріальні ресурси. Що стосується діяльності комерційних структур, там виділяють наступні напрямки: 1. діяльність із застосування засобів переконання, що спрямована на формування або зміну громадської думки з метою посилення конкурентоспроможності організації; 2. первинне інформування потенційного споживача про діяльність організації, її цілі і завдання; 3. пошук точок дотику з інтересами потенційних споживачів та підтримання з ними доброзичливих відносин; 4. формування потенційного споживача, нових загальних інтересів організації, нових запитів і потреб; 5. навіювання споживачу думки про пріоритетність тих його інтересів, які є спільними з організацією над усіма іншими інтересами. Зазвичай ця служба виконує такі певні функції: 1. планування – визначення основних напрямів політики, цілей і методів; 2. координуюча – налагодження контактів з іншими структурами, з найбільш впливовими людьми; 3. адміністративна – встановлення принципів управління службою та її організація; 4. виробничо-функціонуюча, тобто планування, виробництво, розміщення інформаційно-рекламних матеріалів, підготовка матеріалів для керівництва організацією, проведення діагностики, моніторингу; 5. інтегруюча – з'єднує в собі наступні основні дії в організації: - дослідницькі можливості, які планують можливості, - організаторські, пов'язані з участю PR-менеджерів у реалізації заздалегідь запланованих заходів та експертні можливості, що проявляється в оцінці ефективності вже виконаної роботи і виявленні нових проблем для вирішення їх у майбутньому. Читайте також:
|
||||||||
|