МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Роль і завдання PR в бізнесі. Оцінка ефективності даної діяльностіPR в бізнесі. 3.1. Роль і завдання PR в бізнесі. Оцінка ефективності даної діяльності. 3.2. Формування іміджу організації: назва, символ, девіз, фірмовий стиль. У бізнесі перед PR стоять дві основні завдання: встановити контакти з трьома громадськими групами: замовниками, акціонерами та службовцями, тому що від забезпечення взаєморозуміння та співробітництва між даними групами безпосередньо залежить досягнення успіху компанії; просування товарів і послуг компанії на ринок в умовах жорсткої конкуренції. Для того щоб максимально ефективно використовувати фінансові кошти, робочу силу, задіяну в проектах, необхідно вибудувати чітку систему пріоритетів у діяльності компанії. Система пріоритетів підлягає обов'язковому перегляду. У рамках визначення цих напрямків велика роль належить PR службам. У Росії ці служби працюють неефективно і використовуються недостатньо. Останнім часом громадська думка на ті чи інші дії, рішення керівництва компанії все більше і більше усвідомлюється і починає працювати в цьому напрямку. Зростання даного чинника обумовлений зростанням технічного рівня, засобів зв'язку, відкривається все більше широкий доступ до інформації для населення, зростання інтересу населення в промисловості. Керівництво компанії починає усвідомлювати, що громадськість впливає на прийняття рішень, які спрямовані на зміну трудового процесу. Дана дія проявляється безпосередньо через механізм урядового, нормативно-правового регулювання, яке несе на собі відбиток лобістської діяльності, в т.ч. екологів, а також за допомогою будь-яких публікацій в ЗМІ. У розвинених країнах громадськість може відмовитися від придбання товарів і послуг деяких фірм, можуть бути різкі протести громадськості з приводу діяльності компанії, наприклад, блокада бензозаправок в Англії. Тому керівний склад підприємств починає на прикладах з практики переконуватися в тому, що набагато дешевше заздалегідь знати ймовірну реакцію громадськості на ті чи інші заходи, щоб також заздалегідь розробити план дій із забезпечення взаєморозуміння з населенням. Керівництво прагне уникати таких рішень, які призводять до вимог населення: удосконалити механізми нормативно-правового регулювання. Керівництво звертає увагу на таку сферу діяльності, як кадрова політика. Приплив нових кадрів приходить з трьох джерел, за рахунок: 1. фахівців; 2. випускників вузів; 3. випускників професійно-технічних училищ. До кожної з цих угруповань необхідний особливий підхід: десь допомагає добре спланована реклама по залученню кадрів, десь безпосередньо запрошення працівників на підприємства, надання вакансій. Ключову роль тут для успіху має правильна методика відбору кадрів. Роль PR служби в цьому процесі полягає в тому, щоб провести відбір інформації усіх підрозділів організації з приводу того, які фахівці їм потрібні, яким вимогам вони повинні відповідати, яка буде детальна процедура конкурсного відбору і на підставі яких критеріїв, а потім все цю інформацію довести до громадськості. Інформація повинна бути представлена в трьох документах: 1. посадова інструкція; 2. спеціальна карта компетенції, де чітко прописані додаткові вимоги (знання іноземної мови, вимоги по росту, ваги, рівня додаткової освіти тощо); 3. набір вимог суто психологічних характеристик конкурсанта, щоб знати його переваги, погляди, настрої. Служба зв'язків з громадськістю повинна сприяти створенню атмосфери, в якій службовці компанії почували б себе комфортно, вільно і могли працювати з більшою продуктивністю. Керівництво для цих цілей має перейматися встановленням конструктивних відносин своїм службовцям. Для цього на підприємстві можуть організовуватися спільні консультації з виробничих питань, використання внутрішніх засобів інформації і повинні розроблятися заходи, які б враховували соціальну специфіку своїх службовців, які будуть складати прошарок серед свого населення і які будуть встановлювати зв'язок з місцевим населенням через місцеві ЗМІ. В даний час керівництво витрачає значні кошти на залучення молоді, випускників ПТУ на виробництво, і щоб ці кошти не пропали дарма, компанія з їх витраті повинна проходити під безпосереднім контролем PR служби (агентства), чия роль буде визначальною при налагодженні контактів з населенням. Репутація цього підприємства дуже багато чого варта і є найважливішим фактором кадрової політики. У даному процесі особливо важливий зв'язок з друкованими організаціями, зі спеціалізованими виданнями. У цьому зв'язку в Росії склалася така ситуація, що редактори галузевих видань дуже часто знаходяться в утрудненому становищі через нестачу потрібної інформації з розробки нових технологій, за новими джерелами сировини, про діяльність окремих бізнесменів, окремих підприємств. А в цих виданнях існують окремі смуги / колонки, які спеціально призначені для інформування подібного роду. У PR служб, бізнес структур РФ є обмежений резерв в даному питанні при формуванні своєї інформаційної політики. Треба задовольнити «інформаційний голод» і підготувати зацікавив матеріал для населення. Багато підприємств проводять виставки, презентації, підготовку фільмів, в яких описується їх діяльність безпосереднього виробництва, а цим займаються PR агентства. Небагато задіяли у своїй діяльності громадські організації, як галузеві об'єднання журналістів (об'єднання журналістів з питань праці, оборонного комплексу), а також створюються гільдії журналістів, які можуть забезпечити відповідне інформаційну присутність у відповідних виданнях і доведення інформації про них до цільової аудиторії. Читайте також:
|
||||||||
|