Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Структура служб PR та основні напрямки діяльності конкретних співпрацівників PR.

Найбільш поширеними спеціальностями PR є наступні:

1. прес-секретар, тобто фахівець по роботі зі ЗМІ;

2. рекламіст – фахівець з організації реклами;

3. стиліст – фахівець за зовнішнім відблиску;

4. іміджмейкер – фахівець з конструювання іміджу особистості чи організації;

5. speechwriter – спеціаліст з написання текстів;

6. media-buyer – спеціаліст по переговорах закупівель, ефірного часу, площ, закупівель ефірного часу оптом для їх продажу в роздріб;

7. media-seller – фахівець з продажу рекламного простору від імені та за дорученням власника;

8. fond-draizing – фахівець, що здійснює пошук коштів для громадських заходів.

Структура хорошої PR-фірми буде включати в себе перелік наступних посад:

1. начальник відділу

2. спеціаліст з розробки концепцій PR

3. іміджмейкер

4. менеджер по ЗМІ

5. спеціаліст з медіа-планування

6. фахівець з fond-draizing

7. прес-секретар

8. speechwriter

9. менеджер за спеціальними проектами

10. продюсер

11. спеціаліст з соціологічних та маркетингових досліджень

12. спеціаліст по роботі в Інтернеті

13. діловод

Залежно від розмірів організації, масштабів PR, цей штаб може бути скорочений. У невеликих фірмах різні функції поєднуються в одній особі.

Будь-яке скорочення, окрім економії коштів, веде до ускладнення в роботі служби, підвищенню вимог до персоналу, підвищення вимог до персоналу, можливо скоротити чисельність відділу до 4-х осіб:

1. начальник (він же speechwriter)

2. журналіст (він же розповсюджувач новин)

3. менеджер за спеціальними проектами (він же продюсер)

4. секретар

Керівник PR-відділу: його головна мета – розробка й координація комплексу заходів щодо формування та підтримання зв'язків із громадськістю, яка забезпечувала прибутковість і прибутковість підприємства і формування сприятливого іміджу в очах громадськості.

Його основні функції такі:

1. розробка і втілення стратегічних і детальних планів з усіх напрямків діяльності в рамках тих завдань, які перед ним поставило керівництво, визначення ролі задіяних суб'єктів у досягненні поставлених цілей;

2. розробка PR-ідей компанії, яка відображає суть поставлених завдань, розробка оригінальних ідей новинного фону і масових акцій;

3. контроль за виконанням роботи співробітників;

4. спостереження за зовнішнім середовищем, аналіз суспільної реакції на дії організації;

5. прогнозування соціально-економічних процесів у суспільстві, які стосуються організації;

6. підтримання безпосередніх контактів з лідерами, які створюють громадську думку;

7. узгодження з керівництвом бюджету

8. розподіл коштів і контроль за їх використанням

9. затвердження сторонніх організацій для проведення робіт з PR

10. аналіз результатів, отриманих в ході реалізації PR-заходів, аналіз ефективності PR-компаній

11. розробка стандартів звітів з проведення PR-компаній

12. оперативний контроль за роботою PR-відділу

13. надання допомоги, консультацій іншим підрозділам організації

14. розробка розділу PR при підготовці бізнес-планів всієї організації.

Щоб зайняти цю посаду, необхідно відповідати наступним вимогам:

1. вік: 25–40 років;

2. освіта вища;

3. досвід роботи на такій посаді не менше 3-х років;

4. досвід роботи в PR-компаніях, знання процесів роботи;

5. наявність зовнішніх зв'язків.

Спеціаліст із створення і розподілення оперативної інформації. Його мета – забезпечити оперативне інформування громадськості про події в організації з урахуванням стратегії роботи в компанії. До числа його основних функцій відносяться наступні:

1. підтримувати зв'язки з керівництвом інших підрозділів для отримання новин;

2. обробка отриманої інформації, створення власного потоку новин;

3. узгодження цих новин з керівниками відділу, отримання дозволу на розповсюдження новин;

4. складання текстів інформаційних повідомлень для розміщення в агентствах, ЗМІ;

5. оптимізація форми і стилю подачі матеріалів;

6. розсилка матеріалів по всіх інформаційних каналах;

7. систематичний аналіз адресатів новин, створення матеріалу та аналітичних записок про всі повідомлення в ЗМІ про даної організації;

8. перевірка достовірності опублікованих новин, підготовка їх спростування до цього фахівця пред'являються такі вимоги:

1. вік: від 25 років;

2. освіта вища, факультет журналістики;

3. досвід роботи у ЗМІ не менше 2-х років;

4. наявність опублікованих новинних матеріалів у центральних ЗМІ не менше 20 штук.

Іміджмейкер: метою його роботи є формування позитивного іміджу організації або її керівництва. До числа його основних функцій відносяться:

1. створення іміджу;

2. проведення пропагандистської реклами для осіб та організацій;

3. впровадження технологій для моделювання ефективного раціонального способу різних комерційних структур;

4. формування доброзичливого ставлення до суб'єкта.

Вимоги, що пред'являються до даного фахівця:

1. вік: від 25 років;

2. вища освіта в галузі реклами, журналістики;

3. досвід роботи від 2-х років;

4. наявність не менше 2-3 матеріалів, звіт про попередню роботу.

Менеджер по роботі зі ЗМІ. Мета його роботи – постійна присутність

організації в телеефірі, радіо, пресі.

Основними напрямками його діяльності є:

1. media-relations – підтримка старих і нових контактів з представниками газет, телевізійних і радіокомпаній;

2. розробка концепції та плану інформаційних приводів для виходу новин про діяльність копанні на телебаченні і радіо;

3. розробка концепції та плану тематики для публікації у пресі;

4. поширення в ЗМІ офіційних повідомлень від імені керівництва компанії, експертів, інших матеріалів, які присвячені діяльності компанії;

5. ведення переговорів про участь представників компанії в якості гостей і експертів у популярних телепередачах;

6. організація статей, розміщення заздалегідь підготовлених сюжетів у всіх можливих ЗМІ

7. контроль за виходом повідомлень про діяльність компанії в ЗМІ відповідно до заздалегідь досягнутим договором;

8. організація присутності журналістів на всіх прес-конференціях керівництва компанії (інформаційно-довідкова робота, тобто підготовка відповідей на запити ЗМІ, громадян тощо);

9. надання сприяння тим фахівцям, хто здійснює підготовку, збір інформації для репортажів, інтерв'ю;

10. напрям проведення акредитації журналістів, які освячують діяльність кампанії;

11. ведення переговорів з усіма ЗМІ, щоб з їх боку повно висвітлювалися спеціальні проекти;

12. систематичний, оперативний аналіз всіх сторонніх матеріалів ЗМІ та складання на його основі звітів, аналітичних записок з приводу спрямованості інформації про діяльність компанії, що циркулює в ЗМІ. Перевірка достовірності відомостей про діяльність компанії, підготовка на підставі цього роз'яснень, спростувань і т.д.;

Вимоги до цього фахівця:

1. вища освіта – факультет журналістика;

2. вік: від 25 років;

3. досвід журналістської роботи – не менше 2-х років;

4. наявність зв'язків.

Журналіст. Мета його діяльності – підготовка матеріалів, які присвячені діяльності компанії. Його напрями діяльності наступні:

1. написання статей та інших матеріалів для подальшого розміщення в ЗМІ;

2. підготовка прес-релізів;

3. написання текстів книг і брошур про діяльність компанії;

4. складання і перевірка текстів запрошень;

5. складання комерційних пропозицій, бюлетенів та інших видів рекламної продукції;

6. контроль за текстами листування компанії та інших матеріалів за вказівкою керівництва.

Вимоги:

1. вища освіта – факультет журналістики;

2. досвід роботи за фахом – мінімум 2 роки;

3. наявність опублікованих матеріалів speechwriter. Основна його мета роботи – підготовка виступів начальства.

Обов'язки:

1. підготовка текстів, матеріалів для інтерв'ю, прес-конференцій;

2. підготовка текстів для офіційного листування;

3. редакція текстів за вказівкою керівництва.

Вимоги:

1. вища освіта – факультет журналістика;

2. досвід роботи за фахом – мінімум 2 роки;

3. вік: від 25 років.

Усі ці служби зв'язків з громадськістю також зобов'язані виконувати такі функції, як участь в усуненні внутрішніх криз, виконуючи цю функцію, вони роблять прогнози кризових ситуацій. Для ефективності такого управління створюються альтернативні сценарії, де є кілька варіантів розвитку подій, даються рекомендації керівництву та кадровій службі.

Ці служби з метою подолання цієї ситуації можуть звертатися до керівництва з наступними вимогами:

1. не діяти за принципом повного замовчування проблем і кризи;

2. адекватно оцінювати свої можливості в ЗМІ, чітко знати, кого задіяти і для яких цілей;

3. здійснювати контроль за тим, щоб інформація про кризу була доведена до громадськості без спотворення;

4. обов'язково доводити інформацію до цільової аудиторії, яка може вплинути на події в ту чи іншу сторону;

5. пояснити помилки в дії керівництва, їх причини та заходи щодо їх виправлення.

Головне в період кризи – постійне відстежування інформації, прогноз з урахуванням зовнішніх і внутрішніх факторів, а також коригуваннядіяльності.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  6. VІ. План та організаційна структура заняття
  7. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  8. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  9. Аварійно-рятувальні служби
  10. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  11. Автоматизація метрологічної діяльності
  12. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ




Переглядів: 1145

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПР в бізнесі. | Роль і завдання PR в бізнесі. Оцінка ефективності даної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.