МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Структура служб PR та основні напрямки діяльності конкретних співпрацівників PR.Найбільш поширеними спеціальностями PR є наступні: 1. прес-секретар, тобто фахівець по роботі зі ЗМІ; 2. рекламіст – фахівець з організації реклами; 3. стиліст – фахівець за зовнішнім відблиску; 4. іміджмейкер – фахівець з конструювання іміджу особистості чи організації; 5. speechwriter – спеціаліст з написання текстів; 6. media-buyer – спеціаліст по переговорах закупівель, ефірного часу, площ, закупівель ефірного часу оптом для їх продажу в роздріб; 7. media-seller – фахівець з продажу рекламного простору від імені та за дорученням власника; 8. fond-draizing – фахівець, що здійснює пошук коштів для громадських заходів. Структура хорошої PR-фірми буде включати в себе перелік наступних посад: 1. начальник відділу 2. спеціаліст з розробки концепцій PR 3. іміджмейкер 4. менеджер по ЗМІ 5. спеціаліст з медіа-планування 6. фахівець з fond-draizing 7. прес-секретар 8. speechwriter 9. менеджер за спеціальними проектами 10. продюсер 11. спеціаліст з соціологічних та маркетингових досліджень 12. спеціаліст по роботі в Інтернеті 13. діловод Залежно від розмірів організації, масштабів PR, цей штаб може бути скорочений. У невеликих фірмах різні функції поєднуються в одній особі. Будь-яке скорочення, окрім економії коштів, веде до ускладнення в роботі служби, підвищенню вимог до персоналу, підвищення вимог до персоналу, можливо скоротити чисельність відділу до 4-х осіб: 1. начальник (він же speechwriter) 2. журналіст (він же розповсюджувач новин) 3. менеджер за спеціальними проектами (він же продюсер) 4. секретар Керівник PR-відділу: його головна мета – розробка й координація комплексу заходів щодо формування та підтримання зв'язків із громадськістю, яка забезпечувала прибутковість і прибутковість підприємства і формування сприятливого іміджу в очах громадськості. Його основні функції такі: 1. розробка і втілення стратегічних і детальних планів з усіх напрямків діяльності в рамках тих завдань, які перед ним поставило керівництво, визначення ролі задіяних суб'єктів у досягненні поставлених цілей; 2. розробка PR-ідей компанії, яка відображає суть поставлених завдань, розробка оригінальних ідей новинного фону і масових акцій; 3. контроль за виконанням роботи співробітників; 4. спостереження за зовнішнім середовищем, аналіз суспільної реакції на дії організації; 5. прогнозування соціально-економічних процесів у суспільстві, які стосуються організації; 6. підтримання безпосередніх контактів з лідерами, які створюють громадську думку; 7. узгодження з керівництвом бюджету 8. розподіл коштів і контроль за їх використанням 9. затвердження сторонніх організацій для проведення робіт з PR 10. аналіз результатів, отриманих в ході реалізації PR-заходів, аналіз ефективності PR-компаній 11. розробка стандартів звітів з проведення PR-компаній 12. оперативний контроль за роботою PR-відділу 13. надання допомоги, консультацій іншим підрозділам організації 14. розробка розділу PR при підготовці бізнес-планів всієї організації. Щоб зайняти цю посаду, необхідно відповідати наступним вимогам: 1. вік: 25–40 років; 2. освіта вища; 3. досвід роботи на такій посаді не менше 3-х років; 4. досвід роботи в PR-компаніях, знання процесів роботи; 5. наявність зовнішніх зв'язків. Спеціаліст із створення і розподілення оперативної інформації. Його мета – забезпечити оперативне інформування громадськості про події в організації з урахуванням стратегії роботи в компанії. До числа його основних функцій відносяться наступні: 1. підтримувати зв'язки з керівництвом інших підрозділів для отримання новин; 2. обробка отриманої інформації, створення власного потоку новин; 3. узгодження цих новин з керівниками відділу, отримання дозволу на розповсюдження новин; 4. складання текстів інформаційних повідомлень для розміщення в агентствах, ЗМІ; 5. оптимізація форми і стилю подачі матеріалів; 6. розсилка матеріалів по всіх інформаційних каналах; 7. систематичний аналіз адресатів новин, створення матеріалу та аналітичних записок про всі повідомлення в ЗМІ про даної організації; 8. перевірка достовірності опублікованих новин, підготовка їх спростування до цього фахівця пред'являються такі вимоги: 1. вік: від 25 років; 2. освіта вища, факультет журналістики; 3. досвід роботи у ЗМІ не менше 2-х років; 4. наявність опублікованих новинних матеріалів у центральних ЗМІ не менше 20 штук. Іміджмейкер: метою його роботи є формування позитивного іміджу організації або її керівництва. До числа його основних функцій відносяться: 1. створення іміджу; 2. проведення пропагандистської реклами для осіб та організацій; 3. впровадження технологій для моделювання ефективного раціонального способу різних комерційних структур; 4. формування доброзичливого ставлення до суб'єкта. Вимоги, що пред'являються до даного фахівця: 1. вік: від 25 років; 2. вища освіта в галузі реклами, журналістики; 3. досвід роботи від 2-х років; 4. наявність не менше 2-3 матеріалів, звіт про попередню роботу. Менеджер по роботі зі ЗМІ. Мета його роботи – постійна присутність організації в телеефірі, радіо, пресі. Основними напрямками його діяльності є: 1. media-relations – підтримка старих і нових контактів з представниками газет, телевізійних і радіокомпаній; 2. розробка концепції та плану інформаційних приводів для виходу новин про діяльність копанні на телебаченні і радіо; 3. розробка концепції та плану тематики для публікації у пресі; 4. поширення в ЗМІ офіційних повідомлень від імені керівництва компанії, експертів, інших матеріалів, які присвячені діяльності компанії; 5. ведення переговорів про участь представників компанії в якості гостей і експертів у популярних телепередачах; 6. організація статей, розміщення заздалегідь підготовлених сюжетів у всіх можливих ЗМІ 7. контроль за виходом повідомлень про діяльність компанії в ЗМІ відповідно до заздалегідь досягнутим договором; 8. організація присутності журналістів на всіх прес-конференціях керівництва компанії (інформаційно-довідкова робота, тобто підготовка відповідей на запити ЗМІ, громадян тощо); 9. надання сприяння тим фахівцям, хто здійснює підготовку, збір інформації для репортажів, інтерв'ю; 10. напрям проведення акредитації журналістів, які освячують діяльність кампанії; 11. ведення переговорів з усіма ЗМІ, щоб з їх боку повно висвітлювалися спеціальні проекти; 12. систематичний, оперативний аналіз всіх сторонніх матеріалів ЗМІ та складання на його основі звітів, аналітичних записок з приводу спрямованості інформації про діяльність компанії, що циркулює в ЗМІ. Перевірка достовірності відомостей про діяльність компанії, підготовка на підставі цього роз'яснень, спростувань і т.д.; Вимоги до цього фахівця: 1. вища освіта – факультет журналістика; 2. вік: від 25 років; 3. досвід журналістської роботи – не менше 2-х років; 4. наявність зв'язків. Журналіст. Мета його діяльності – підготовка матеріалів, які присвячені діяльності компанії. Його напрями діяльності наступні: 1. написання статей та інших матеріалів для подальшого розміщення в ЗМІ; 2. підготовка прес-релізів; 3. написання текстів книг і брошур про діяльність компанії; 4. складання і перевірка текстів запрошень; 5. складання комерційних пропозицій, бюлетенів та інших видів рекламної продукції; 6. контроль за текстами листування компанії та інших матеріалів за вказівкою керівництва. Вимоги: 1. вища освіта – факультет журналістики; 2. досвід роботи за фахом – мінімум 2 роки; 3. наявність опублікованих матеріалів speechwriter. Основна його мета роботи – підготовка виступів начальства. Обов'язки: 1. підготовка текстів, матеріалів для інтерв'ю, прес-конференцій; 2. підготовка текстів для офіційного листування; 3. редакція текстів за вказівкою керівництва. Вимоги: 1. вища освіта – факультет журналістика; 2. досвід роботи за фахом – мінімум 2 роки; 3. вік: від 25 років. Усі ці служби зв'язків з громадськістю також зобов'язані виконувати такі функції, як участь в усуненні внутрішніх криз, виконуючи цю функцію, вони роблять прогнози кризових ситуацій. Для ефективності такого управління створюються альтернативні сценарії, де є кілька варіантів розвитку подій, даються рекомендації керівництву та кадровій службі. Ці служби з метою подолання цієї ситуації можуть звертатися до керівництва з наступними вимогами: 1. не діяти за принципом повного замовчування проблем і кризи; 2. адекватно оцінювати свої можливості в ЗМІ, чітко знати, кого задіяти і для яких цілей; 3. здійснювати контроль за тим, щоб інформація про кризу була доведена до громадськості без спотворення; 4. обов'язково доводити інформацію до цільової аудиторії, яка може вплинути на події в ту чи іншу сторону; 5. пояснити помилки в дії керівництва, їх причини та заходи щодо їх виправлення. Головне в період кризи – постійне відстежування інформації, прогноз з урахуванням зовнішніх і внутрішніх факторів, а також коригуваннядіяльності. Читайте також:
|
||||||||
|