Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Напрямки ПР в бізнесі.

Основні спрямування діяльності ПР у бізнесі добре розкриті у працях І. Вікент’єва. До них належать:

· позиціонування ПР-об’єкта;

· піднесення ПР-об’єкта;

· антиреклама або зниження іміджу;

· відмежування від конкурентів.

Під позиціонуванням ПР-об’єкта варто розуміти систему стереотипів аудиторії відносно нього, що роблять цей об’єкт максимально зрозумілим, безпечним і відрізняють його від інших. При цьому зпозиціонований ПР-об’єкт не обов’язково повинен подобатись аудиторії. При вивченні даного питання потрібно звернути увагу на можливі рівні позиціонування.

Піднесення ПР-об’єкта - це спрямування ПР-діяльності, яке засновується на використанні „піраміди потреб” А. Маслоу. Людям європейських і американських культур більше подобається стереотип переможця. Вони ототожнюють себе з ним, переживають за нього, борються разом з ним з певними труднощами, проте чітко знають, що переможець досягне поставленої мети. І зовсім неважливо, яка це буде мета. Головне, що перемога досягнута. Якщо у людини щось не виходить – їй співчувають, іноді намагаються допомогти. Але у разі, якщо людина „хронічний невдаха” – від неї відвертаються.

Спрямування ПР-діяльності як піднесення ПР-об’єкту у своїй основі має ряд прийомів:

аудиторія стає переможцем завдяки ПР-об’єкту;

ПР-об’єкт і аудиторія мають однакових супротивників і успішно борються проти небезпек;

аудиторія є спостерігачем боротьби і перемоги ПР-об’єкту.

Антиреклама або зниження іміджу використовуються рідко, але тоді, коли ПР-об’єкт сам дає для цього повід.

Основними прийомами, які використовуються у такому напрямку є:

· аудиторія у програші завдяки ПР-об’єкту. Це чітке позиціонування недоліків об’єкту;

· аудиторія є спостерігачем програшу ПР-об’єкту. ПР-об’єкт порівнюється з еталонами нормальної поведінки так, що аудиторія може легко домислити його реальну і моральну поразку;

· поєднання ПР-об’єкта з негативними для аудиторії образами;

· зображення залежності ПР-об’єкта від зовнішніх чинників, його підлеглість чомусь;

· пародія на ПР-об’єкт.

Відмежування від конкурентів здійснюється у таких напрямках:

· виключення конкурентів;

· випередження конкурентів;

· ускладнення дій конкурентів.

Відмежування від конкурентів засновуються на зменшенні інформативних потоків, якими розпоряджаються конкуренти та/або погіршенні управляємості ними.

Виключення конкурентів здійснюється переважно „на старті” фірми, оскільки власна продукція – поза порівнянь, поза конкуренції, а з іншого боку – вже потрібна аудиторії. Це можливо за рахунок:

· прогнозування нових потреб аудиторії і задоволення їх;

· активного формування нових потреб аудиторії, моди, стилю життя;

· пропозиції нових товарів або послуг;

· пропозиції відомих товарів та послуг для використання їх аудиторією за новим призначенням;

· оновлення ринкового циклу: запланований знос або старіння дизайну товару.

Випередження конкурентів можливе за рахунок:

· прийняття вигідних законів для однієї із конкуруючих сторін;

· оперативного використання існуючих законів, якщо конкурент їх порушив.

· наявності ліцензій, сертифікатів, угод, охоронних документів, патентів тощо;

· володіння know how, або залучення високопрофесійних фахівців;

· використання найефективніших ЗМІ і каналів сприйняття інформації;

· швидкого розгортання і стабільної роботи фірмової ділерської мережі, інколи і використання мереж конкурентів;

· утримування своїх постійних клієнтів високою якістю обслуговування та/або вкладеними у фірму грошима;

· вигідного місцерозташування фірми;

· фірмової назви;

· чіткого позиціонування, добре впізнаного і запам’ятовуваного фірмового стилю, в тому числі номерів телефонів, адреси, самого сервісу тощо;

· „вирощування” своїх клієнтів з дитинства;

· приєднання до тих товарів, які вже реалізуються, надання нових послуг;

· пропозиції відомих товарів та послуг з пільгами та ціновими знижками, а також їх широкого асортименту;

· пропозиції відомих товарів та послуг із зниженням витрат на їх придбання (грошей, часу, нервів тощо);

· готовності до „протиаварійних” заходів. Починати дії проти конкурентів варто тоді, коли вони вже зробили перший крок, але завершувати краще раніше.

Ускладнення дії конкурентів можна за рахунок:

· несумісності своєї продукції з продукцією конкурента;

· незгадування у своїй рекламі конкурента;

· 100% заборони своїм співробітникам використовувати продукцію конкурента;

· вирощування конкурента, в тому числі і як образу „ворога” для стимуляції роботи своїх співробітників;

· впливу на клієнтів конкурента, с урахуванням використання їх стереотипів.

· завдання споживачам критерію оцінювання;

· попередження споживачів про небезпеку використання товарів конкурента.

Зверніть увагу на практичне використання таких прийомів і наведіть приклади.

 



Читайте також:

  1. Вивіз капіталу та інвестиції в системі міжнародних економічних відносин. Напрямки та структура вивозу капі­талу. Форми вивозу та розміщення (інвестування) капіталу.
  2. Видатки державного бюджету України, їх класифікація та напрямки використання
  3. Види і напрямки організаційних перетворень міжнародних корпорацій
  4. Види та напрямки економічного аналізу.
  5. Види та напрямки НДР
  6. Виникнення та шляхи, напрямки розвитку економічної теорії.
  7. Відповідальність та етична поведінка у бізнесі.
  8. Всю сукупність теорій виникнення держави можна обєднати в наступні напрямки теорій: теологічну, патріархальну, договірну, органічну, класову, теорію насильства тощо.
  9. Деякі найголовніші напрямки фінансової стратегії
  10. Деякі найголовніші напрямки фінансової стратегії
  11. ДЖЕРЕЛА І НАПРЯМКИ ВИКОРИСТАННЯ ПОТОКУ ГРОШОВИХ КОШТІВ
  12. Етика індивідуальної відповідальності в бізнесі.




Переглядів: 634

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функції ПР. | Тема 4. Маркетингові дослідження у бізнес паблік рілейшнз

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.