Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Функції ПР.

Значення управлінського рішення полягає у визначенні цілеспрямованого впливу на громадськість з допомогою різних комунікативних засобів з метою формування позитивного ставлення її та суспільства у цілому до фірми, її діяльності та товарів, які вона випускає.

Імідж підприємства залежить від оцінки, здійснюваної за двома показниками: дія і поведінка.

Вважається, що підприємство повинно нести відповідальність за свої дії. Це виражається кількома способами:

· оцінкою характеру його діяльності;

· умовами роботи;

· наслідками його функціонування для оточуючих;

· ставлення підприємства до свого оточення.

Джерело легітимності підприємства на відміну від легітимності держави заключається не у вираженні загальної волі і виконанні управління у народних (суспільних) інтересах, а у виконанні влади відповідно до інтересів своїх пайщиків, працівників і клієнтів, незалежно від юридичної форми.

Через свою недовговічність підприємства вимушені нав’язувати елементи своєї індивідуальності. Для цього передбачено створення повідомлень, засобів, які задіяні для забезпечення їх однорідності, вписування комунікації у жорсткі графіки тощо. В умовах постійної конкуренції підприємство, для того, щоб не припустити викривлення у вираженні своєї індивідуальності, повинно мати захисні механізми. Це лише посилює необхідність підтримування легітимності за певної умови: правильно вибрана мета виправдовує засоби, які однак, обмежують свободу індивідуального виразу членів колективу підприємства, коли мова йде про нього.

Легітимність підприємства може бути:

· зовнішньою;

· внутрішньою.

Її вираження з допомогою паблік рілейшнз здійснюється через:

· повідомлення своєї позиції щодо тих подій, які відбуваються;

· повідомлення цілей: у чиїх це інтересах;

· повідомлення про свої дії;

· вивчення суспільної думки як орієнтиру.

Види управлінських рішень відносно паблік рілейшнз можна угрупувати таким чином:

Критерії прийняття рішення. Побічне збільшення товарообігу, частки ринку, прибутків фірми, своєчасних вигідних та якісних поставок, надходження перспективних високоякісних трудових ресурсів, прийняття “вигідних” для компанії законопроектів тощо через формування позитивного ставлення громадськості до фірми та її діяльності.

Критерії обмеження: правові (заборона реклами, окремих заходів стимулювання збуту, формування адресних баз даних без погодження з тими, хто до неї входить) та самообмеження (принципи домовленості, мораль суспільства, віра тощо).

Зміст рішень:

1. Установлюється завдання, цілі, об’єкт паблік рілейшнз (товар, програма, фірма, торгова марка).

2. Визначається стратегія і тактика повідомлень.

3. Визначається стратегія і тактика засобів паблік рілейшнз .

4. Розроблюється програма з паблік рілейшнз, складається бюджет, формулюються звернення, визначаються засоби поширення інформації, проводиться оцінка програми.

Функції паблік рілейшнз в системі управління ринковою діяльністю підприємства

Управлінські:

1. Розроблення стратегії розв’язання проблем підприємства, громадськості та суспільства.

2. Управління реакцією підприємства на проблеми, що виникають.

3. Визначення цілей і завдань кампаній з паблік рілейшнз.

4. Управління формуванням бюджету на акції з паблік рілейшнз.

5. Управління процесом формування суспільних зв’язків

6. Управління персоналом в середині фірми та поза її межами згідно з виробленою стратегією.

7. Зіставлення отриманих результатів з основною програмою підприємства та з стратегією паблік рілейшнз.

8. Розроблення заходів щодо усунення помилок у проведенні акцій з паблік рілейшнз.

Дослідницькі:

1. Проведення аналізу ситуації.

2. Визначення ставлення громадськості до підприємства.

3. Використання наукових методів сегментації громадськості.

4. Проведення оцінювальних досліджень реакції громадськості на проведені заходи та кампанії інших підприємств (партнерів, конкурентів).

5. Вивчення проблем громадськості та можливостей підприємства вирішення цих проблем.

Переговорні:

1. Ведення переговорів з активістами груп громадськості.

2. Надання допомоги керівництву підприємства порозумітися з громадською думкою.

3. Користування теоріями вирішення конфліктів із громадськістю.

Інформативна. Інформування суспільства про ті події, що відбуваються, участь у них конкретного підприємства, способи вирішення проблем суспільства цією організацією.

Переконувальні:

1. Переконання громадськості у правильності політики підприємства.

2. Користування теорією соціальної установки в ході компанії.

3. Домагання бажаної для підприємства поведінки людей.

Нагадувальна. Нагадування певним цільовим аудиторіям про успішність діяльності фірми, та про товари, що вона випускає.

Іміджева. Створення позитивного іміджу певних підприємств у суспільстві з допомогою заходів з паблік рілейшнз і цим самим підтримування репутації підприємства на ринку.

Патріотична. Формування прихильності споживачів та партнерів до певних торгових марок та патріотичного ставлення працівників підприємств до своєї організації.

Партнерська. Формування тривалих взаємовигідних партнерських стосунків між ринковими суб’єктами.


Читайте також:

  1. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  2. Алгоритм знаходження ДДНФ (ДКНФ) для даної булевої функції
  3. Але відмінні від значення функції в точці або значення не існує, то точка називається точкою усувного розриву функції .
  4. Аналіз коефіцієнтів цільової функції
  5. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  6. Асимптоти графіка функції
  7. Базальні ядра, їх функції, симптоми ураження
  8. Базові функції, логічні функції
  9. Банки як провідні суб’єкти фінансового посередництва. Функції банків.
  10. Банківська система та її основні функції
  11. Банківська система та її структура. Функції Центрального банку.
  12. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн




Переглядів: 624

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Паблік рілейшнз за спрямуванням діяльності розрізняють на зовнішній і внутрішній. | Напрямки ПР в бізнесі.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.