![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Базові функції, логічні функції
На виході оператора І (кон’юнкції) буде логічна 1, якщо на обидва входи також будуть подані 1. Оператор кон’юнкції може мати більш ніж два входи – на його виході буде 1, якщо на всіх входах також будуть 1. На рис. 10.22представлена таблиця логічної функції, а також часова діаграма дій оператора кон’юнкції. При перетворенні логічних функцій треба звертати увагу на черговість операцій - спочатку виконуються кон’юнкційні дії (l) і тільки потім - альтернативні (АБО). Це схоже на алгебраїчні дії: спочатку множення, а потім додання. Для того, щоб реалізували альтернативні дії перед кон’юнкційними, пишучи інструкції на мові IL, потрібно перші взяти в дужки. Можна також запам’ятати результат альтернативної дії за допомогою маркера (а отже запам’ятати її проміжний результат). У наступних діях можна посилатись на цей маркер. Маркери можна трактувати як виходи, тільки, що не „назовні " пристрою керування. Їх дії схожі на дії допоміжних реле.
Часто потрібно запам'ятати короткочасний сигнал. В пристрої РLС з цією метою застосовуються маркери(рис. 10.23)і тригери, наприклад, RS (рис. 10.24). Певну кількість маркерів можна налаштувати на очікування (лат. remanere = залишатися), що дозволяє зберегти їх вміст і при вимкненому живленні пристрою. Вписування величин в маркер може бути поєднане з попередньою Якщо на вході І 0.0 (встановлюючий вхід) виникне короткочасний сигнал 1, то на вході M0.0 системи з’явиться і утримуватиметься сигнал 1 навіть при сигналі 0 на вході І0.0. З моменту появи сигналу 1 на вході обнулення І 0. 1 записаний в маркері M0.0 стан приймає значення 0. Таку саму функцію реалізує тригер SR.
Диференційовану поведінку обох тригерів можна використати, наприклад, в аварійних ситуаціях забезпечуючи, у випадку помилкового значення 1 одного з сигналів, подальше правильне керування процесом. Дії виходів тригера можна взаємно блокувати, застосовуючи систему функцій логічної кон'юнкції (рис. 10.26). Даний вхід активний тільки тоді, коли другий вхід є в стані 0. Читайте також:
|
||||||||
|